Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هادی منوچهری مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید با توجه به شرایط ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا، نرخ سرویس دهی به دانش آموزان توسط شرکت حمل و نقل بر اساس مسافت و سرویس دهی روزانه محاسبه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید ۴۹ شرکت حمل و نقل به دانش‌آموزان در سطح شهر اصفهان سرویس‌دهی می‌کنند، ادامه داد: لیست شرکت‌هایی که برای سرویس دهی به دانش آموزان اعلام آمادگی کرده‌اند در اختیار مدارس قرار گرفته است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا و مشخص نبودن فعالیت مدارس، خانواده‌ها از ثبت نام برای استفاده سرویس مدارس استقبال زیادی نداشتند، اما سازمان تاکسیرانی آمادگی دارد طبق شیوه نامه های بهداشتی در صورت باز شدن مدارس خدمت رسانی کند.

او با اشاره به نحوه گزینش راننده‌های سرویس مدارس و شرایط خودروها، اظهار کرد: مراحل گزینش رانندگان مراجعه کننده به شرکت‌های حمل و نقل شامل ارائه مدرک شناسایی الزاماً گواهینامه پایه دوم، انجام استعلامات فردی (عدم اعتیاد، نداشتن سوء پیشینه و تاییدیه اماکن)، ارائه مدارک خودرو، دریافت کارت سلامت و گذراندن دوره‌های آموزشی سازمان است.

منوچهری با بیان اینکه بهبود و ارتقای مستمر سطح کیفیت خدمات سرویس مدارس اولویت سازمان است، گفت: تمام سرویس مدارس شهر اصفهان توسط شرکت‌های حمل و نقل دانش آموزی تحت نظارت سازمان تاکسیرانی فعالیت می‌کنند و خودرو‌های طرف قرارداد با شرکت‌ها و دارای مجوز از این سازمان هستند.

او خاطرنشان کرد: شهروندان و اولیای دانش‌آموزان می‌توانند پیشنهادات و هرگونه انتقاد را با روابط عمومی سازمان به شماره ۰۹۱۳۰۹۱۳۹۸۰ و تلفن گویای سازمان تاکسیرانی اصفهان به شماره ۳۵۶۸۸۱۰۰ و یا از طریق فضای مجازی به آدرس @Taxikhabar (تاکسی خبر) در میان بگذارند.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تاکسیرانی اصفهان سرویس مدرسه بازگشایی مدارس ویروس کرونا سرویس مدارس دانش آموزان سرویس دهی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۶۴ هزار اصفهانی در مارتن کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، رضاعلی نوروزی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مرحله نخست آزمون سراسری ۱۴۰۳ در ۲۸ شهر استان اصفهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: بیش از ۴۱ هزار نفر از داوطلبان را بانوان و نزدیک به ۲۳ هزار نفر را مردان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه بیشترین داوطلبان استان شامل ۲۸ هزار و ۳۶۶ نفر در شهر اصفهان به رقابت می‌پردازند، گفت: پس از اصفهان، بیشترین داوطلبان در شهرهای کاشان با چهار هزار و ۳۲۸ نفر و نجف‌آباد با چهار هزار و ۱۷ نفر هستند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه اصفهان و دبیر ستاد آزمون استان اصفهان خاطر نشان کرد: حدود ۶۰ درصد داوطلبان این دوره را بانوان تشکیل می‌دهند و داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی-فنی و علوم انسانی صبح و گروه آزمایشی زبان و هنر نیز بعد ازظهر فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت) و گروه آزمایشی تجربی نیز صبح جمعه (۷ اردیبهشت) با هم به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان بیشترین تعداد داوطلب در گروه علوم تجربی با ۲۶ هزار و ۷۹۳ نفر گزارش شده است، افزود: در گروه انسانی نیز ۱۸ هزار و ۵۷۰ نفر، ریاضی ۹ هزار و ۱۰۸ نفر، زبان‌های خارجی ۵ هزار و ۴۵۳ نفرو گروه هنر ۴ هزار و ۷۹۵ نفر رقابت می‌کنند.

نوروزی ادامه داد: ازبین داوطلبان نوبت اول کنکور سراسری در این خطه ۲۶ هزار و ۷۹۳ نفر در گروه علوم تجربی هستند که بیشترین سهم از داوطلبان را با ۴۱ درصد شامل می‌شوند.

کد خبر 6088340

دیگر خبرها

  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • رقابت بیش از ۶۴ هزار اصفهانی در مارتن کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی نوبت اول آزمون سراسری
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • صغیر اصفهانی، شاعری که اندیشه‌ای کبیر داشت
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • استقبال کشورهای غرب آسیا از اکسپو ۲۰۲۴
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز