Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@17:02:02 GMT

ماجرای ممنوع الخروج بودن بازیکن پرسپولیسی

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۲۴۶۶

میلاد سرلک که به تازگی با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کرده است به دلیل بحث سربازی ممنوع الخروج است و تا این لحظه نمی تواند سرخپوشان را برای سفر به قطر همراهی کند.

کاروان پرسپولیس روز جمعه برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که به صورت متمرکز در قطر برگزار می شود، راهی این کشور می شود اما میلاد سرلک مجوز خروج از کشور ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قانونی که دو سال پیش با تفاهم بین نظام وظیفه و  وزارت ورزش و جوانان به وجود آمد بازیکنانی که سربازی نرفته اند در صورت ملی پوش بودن تا 30 سالگی و سایر بازیکنان لیگ تا 28 سالگی فرصت خروج از کشور را دارا بودند اما بعد از گذشت دو سال این قانون باید تمدید شود که هنوز این اتفاق رخ نداده است و به همین دلیل میلاد سرلک نمی تواند راهی سفر شود.

البته افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس به همراه حبیب کاشانی مدیرعامل اسبق سرخپوشان در تلاش هستند تا بتوانند به صورت موقت مشکل خروجی این بازیکن را حل کنند و باید دید تلاش های آنها به نفع این بازیکن تمام می شود یا خیر.

به نظر می رسد با توجه به بازی بین المللی که پرسپولیس در پیش دارد تلاش های آنها به نتیجه برسد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس وزارت ورزش پرسپولیس پرسپولیس وزارت ورزش سرلک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم

تمرین امروز تیم پرسپولیس با حضور بازیکنان برگزار شد.

به گزارش فارس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز خود را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و بعد از جلسه فنی آغاز کردند.

با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاسکاری تحت فشار و شوتزنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.

تمرین امروز، حدود یک ساعت به طول انجامید، در حالی که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند