Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور هماهنگی اقتصادی وزارت کشور بر ضرورت توجه به موضوع اشتغال در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تأکید کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، بابک دین‌پرست، در نشست هماهنگی امور اقتصادی این منطقه که ظهر دیروز (سه‌شنبه، ۱۸ شهریورماه) در پالایشگاه هشتم پارس‌جنوبی برگزار شد به نقش بی‌بدیل این منطقه در مقابل تحریم‌های ظالمانه علیه کشور اشاره کرد اظهار کرد: وظیفه همه ما است که از نگهداشت تولید در این منطقه حمایت کنیم، زیرا این منطقه محور اصلی مقاومت در برابر تحریم‌های ظالمانه اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نفت به‌عنوان مهم‌ترین وزارتخانه اقتصادی کشور و وزارت کشور به‌عنوان تأمین کننده امنیت کشور دو وزارتخانه کلیدی کشور هستند که رابطه این دو ارگان در منطقه ویژه پارس با هماهنگی خوبی در جریان است.

معاون امور هماهنگی اقتصادی وزارت کشور ادامه داد: دو موضوع افزایش و نگهداشت تولید و حفظ اشتغال در پارس جنوبی باید در شرایط کنونی مورد توجه جدی قرار گیرد که در کنار این موضوع، مقابله با بیماری کرونا نیز نباید مغفول واقع شود.

دین‌پرست با اشاره به سند آمایش سرزمینی که در آستانه رونمایی است، گفت: با ارائه این سند موضوع عدم توازن و تعادل منطقه‌ای استان بوشهر برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به کاهش آمار بیکاری در استان بوشهر در سال ۹۸ اظهار کرد: بوشهر نهمین استان کشور در زمینه اشتغال است و با توجه به ظرفیت این استان، این رتبه باید کاهش داشته باشد.

منبع: شانا

کد خبر 443280

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پارس جنوبی تولید اشتغال حفظ اشتغال پارس جنوبی جم توسعه پارس جنوبی معاون امور هماهنگی اقتصادی وزارت کشور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۲۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری در صنایع‌دستی کردستان توسعه اقتصادی را به دنبال دارد

ایسنا/کردستان مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور گفت: توسعه و سرمایه‌گذاری در بخش صنایع دستی می‌تواند به عنوان ظرفیتی مهم برای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی استان مورد توجه قرار گیرد.

فرزاد اوجانی امروز دوشنبه (۶ فروردین‌) در سفر به استان کردستان و بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی و برنامه‌های نوروز گاهی که در خانه کُرد سنندج در حال برگزاری است، اظهار کرد: کردستان استانی با طبیعت بکر و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی فراوان بوده که همواره موجب جذب گردشگران فراوانی به سوی این منطقه شده است.

وی افزود: علاوه بر تفرجگاه‌ها و اماکن تاریخی، صنایع‌دستی کردستان نیز شهره جهانی دارد.

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی معاونت صنایع‌دستی با بیان اینکه آثار هنرمندان صنعتگر کردستانی از اصالت، قدمت و ظرافت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: توسعه و سرمایه‌گذاری در این بخش می‌تواند به عنوان ظرفیتی مهم برای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی استان مورد توجه قرار گیرد.

اوجانی با اشاره به اینکه ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی در اولویت قرار دارد، اضافه کرد: امید است با معرفی و ارائه تولیدات و آثار با کیفیت، گامی مثبت در راستای پاسخ به مطالبات و نیازهای هنرمندان حوزه صنایع‌دستی برداریم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اشتغال بوشهری‌ها در پارس‌جنوبی به ۴۲ درصد رسید
  • جذب ۵۰ درصدی اشتغال نیروهای بومی درپارس جنوبی محقق شود
  • بیمارستان تخصصی وزارت نفت در استان بوشهر ساخته شود
  • عقب‌ماندگی جذب ۵۰ درصدی اشتغال نیرو‌های بومی استان بوشهر جبران شود
  • عقب ماندگی جذب ۵۰ درصدی نیرو‌های بومی در پارس جنوبی جبران شود
  • پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی بوشهر
  • توجه به بایسته های مشارکت مردم در عرصه جهش تولید
  • عقب‌ماندگی اشتغال بوشهری‌ها در پارس جنوبی جبران شود
  • سرمایه‌گذاری در صنایع‌دستی کردستان توسعه اقتصادی را به دنبال دارد
  • مخبر: دولت تمام توان خود را برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی جامعه و معیشت مردم بکار می‌گیرد