Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادامه جنگ قدرت و تلاش‌ها برای سرنگونی بنیامین نتانیاهو ، افزایش افشاگری‌ها درباره ناکارامدی رژیم صهیونیستی در مقابله با شیوع ویروس کرونا و خوشحالی از گسترش عادی سازی روابط با امارات از جمله مطالب مورد توجه رسانه‌های رژیم اشغالگر است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم‌، روزنامه یدیعوت احارانوت درباره بحران شیوع ویروس کرونا در تیتری در صفحه اول خود آورده است : ممنوعیت رفت و آمد شبانه در شهرهای قرمز اجرایی شد، اما هرج و مرج همچنان پدیده غالب بر تمامی تدابیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته این رسانه اسرائیلی، وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی به همراه شمار قابل توجهی از مسئولین عالی رتبه این وزارت به قرنطینه رفتند.

این روزنامه همچنین داستان یک معلم فلسطینی ساکن مناطق 1948 را بازگو می کند که فقط به دلیل تبار فلسطینی اش توسط نظامیان صهیونیست از پای در می آید.

در تحلیلی که در این روزنامه منتشر شده از این که شماری از جمهوریخواهان هم به صف هواداران سرنگونی ترامپ پیوسته اند ابراز نگرانی شده است.

رسانه‌های رژیم اسرائیل در یک نگاه|از ناتوانی تل‌آویو در مهار کرونا تا بحرانی بودن وضعیت بودجه

این روزنامه عبری زبان با اشاره به خبر آغاز احداث سالن جدید ساخت دستگاه های سانتریفیوژ آن را اقدام ایران در واکنش به اقدام تخریبی در آن تفسیر کرد.

روزنامه هاآرتص دیگر روزنامه عبری زبان رژیم صهیونیستی هم با پرداختن به عملکرد این رژیم در مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد آن چه نتانیاهو تا به امروز انجام داده چیزی جز هرج و مرج متعمدانه نیست ، به اعتقاد نویسنده تحلیل این اقدام نتانیاهو کاملا هدفمند و در راستای منافع شخصی وی انجام شده است.

رکورد زنی مجددا آمارا مبتلایان به ویروس کرونا و رسیدن به رقم 3590 نفر طی 24 ساعت نیز جزو تیترهای قابل توجه این روزنامه محسوب می شود.

روزنامه هاآرتص توجه ویژه ای به اعلام آغاز احداث مرکز ساخت سانتریفیوژ در کنار کارخانه غنی سازی اورانیوم نطنز داشت و گزارشی را در این رابطه منتشر کرد.

رسانه های مختلف رژیم صهیونیستی هم به نوبه خود به انتشار این خبر پرداخته و یا تلاش کردند تا تفسیرهایی هم به آن بیفزایند.
 
روزنامه معاریو نیز از اعمال محدودیت های شدید رفت و آمد شبانه در مناطق حریدی  خبر داد.

معاریو همچنین به نقل از منابع آگاه در نخست وزیری رژیم صهیونیستی خبر داد ، نتانیاهو در جریان دیدار با هیئت چاد خواهان گشودن نمایندگی این کشور در قدس شد. ‎اعلام نتایج نظرسنجی که نشان می دهد نتانیاهو و لیکود محبوبیت خود را در میان یهودیان روسی زبان از دست داده است نیز دیگر خبر قابل توجه این روزنامه محسوب می شود.

این روزنامه عبری زبان به نقل از ترامپ هم نوشت توافق سازش با امارات متحده عربی هم روز 15 سپتامبر (هفته آینده) در کاخ سفید به امضا خواهد رسید.

در این بین، پایگاه اطلاع رسانی نیوز وان هم  گزارش مفصلی از آغاز همکاری صندوق های ثروتمند سرمایه گذاری دبی و ابوظبی با مراکز اقتصادی رژیم صهیونیستی سخن گفت و به نقل از اعضای کنست(پارلمان) رژیم صهیونیستی خبر داد ، آنها وزارت خارجه را ملزم کرده اند تا زمینه استفاده حداکثری از سرمایه های اماراتی را برای پیشبرد اقتصاد (رژیم) اسرایئل فراهم کند.

در مقابل انتقاد از عملکرد ضعیف و منفعت طلبانه نتانیاهو هم همچنان در رسانه های رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

یائیر لاپید رهبر مخالفان در کنست رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید از طرح ممنوعیت رفت و آمد شبانه آن را بی فایده توصیف و تاکید کرد تمام تصمیمات نتانیاهو با اهداف خاص سیاسی انجام می شود.

نفتالی بنیت محصور شدن تمام اقدامات کابینه به ویژه نتانیاهو در چارچوب های تنگ منفعت طلبی های سیاسی را هم برای رژیمش بسیار اسف بار توصیف کرد.

شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از بزرگترین عملیات برهه اخیر علیه فلسطینیان در کرانه باختری سخن گفت و اعلام کرد شب گذشته دست کم 60 نفر از اعضای حماس در کرانه باختری بازداشت شدند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل اسرائیل رژیم صهیونیستی رسانه های رژیم ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه در این باره تصریح کرد: آنچه در غزه جریان دارد، ظلم و جنایتی بی‌سابقه است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، وی خاطرنشان کرد که نتانیاهو امنیت کل منطقه و امنیت اسرائیلی‌ها را هم به خطر می‌اندازد.

رئیس جمهوری ترکیه با اشاره به واکنش اخیر ایران به رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: درگیری‌ها میان ایران و اسرائیل نمونه‌ای از خطرات جنگ غزه بر ثبات و آرامش منطقه است.

اردوغان ادامه داد که نباید جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم غزه را نادیده گرفت.

وی اضافه کرد که روابط تجاری میان ترکیه و رژیم صهیونیستی همانگونه که قبلا نیز مسوولان گفته بودند، متوقف شده است.

اردوغان تاکید کرد صهیونیست‌ها غزه و فلسطین را به طور کامل نابود کردند.

پس از گذشت ٢٠١ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • تصمیم مهم اردوغان درباره رژیم صهیونیستی ؛ روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • سابقه گسترده همکاری‌های اردن با رژیم صهیونیستی
  • تلاش عربستان و امارت در موازنه بین ایران و رژیم صهیونیستی
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • چرا رئیس سازمان آمان استعفا کرد؟ / «آهارون حالیوا»، قربانی قدرت خواهی نتانیاهو/ جمله مهمی که حالیوا در نامه استعفاء خود نوشت
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله/ ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه رفتند
  • پیام‌های راهبردی سرنگونی پهپادهای اسرائیلی به دست حزب‌الله