Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@10:46:48 GMT

ولادیمیر پوتین به نیویورک سفر نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۲۵۹۹

ولادیمیر پوتین به نیویورک سفر نمی‌کند

سخنگوی کرملین اعلام کرد که "ولادیمیر پوتین" به‌دلیل بی‌ثبات‌بودن وضعیت اپیدمیک شهر نیویورک، برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل، به آمریکا سفر نمی‌کند و سخنرانی وی به‌صورت پیام ویدئویی خواهد بود.

قدس آنلاین؛ به نقل از خبرگزاری «تاس»، "دیمیتری پسکوف" سخنگوی دفتر ریاست جمهوری فدراسیون روسیه شب گذشته در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری این کشور، برای شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک پرواز نخواهد کرد، برای اینکه وضعیت اپیدمی ویروس کرونا در ایالات متحده هنوز باثبات نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در عین حال، بر اساس اطلاعات منتشره از سوی دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین، پوتین ریاست هیئت نمایندگی روسیه در هفتاد و پنجمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل را به‌عهده خواهد داشت، ولی از طریق پیام زنده ویدئویی و از مسکو، در این نشست سخنرانی خواهد کرد.

پسکوف توضیح داد، رئیس جمهور به‌دلایل واضحی، مانند بسیاری دیگر از دیگر رهبران کشورهای جهان (به نشست مجمع عمومی سازمان ملل) نخواهد رفت. ایالات متحده و به‌خصوص شهر نیویورک، از لحاظ سطح امنیتی، از جمله اپیدمی ویروس کرونا، هنوز وضعیت باثباتی ندارد، به همین دلیل، سفر به آنجا در چنین شرایطی، نامطلوب است.

سخنگوی کرملین همچنین یادآور شد که ولادیمیر پوتین قصد دارد در سخنرانی خود دقیقاً روی همین چالش، یعنی همه‌گیری ویروس کرونا و عواقب منفی آن برای جهانیان، متمرکز شود که در موارد بسیاری، آسیب‌های بشریت را تشدید کرده است.

به‌گفته وی، پس از پایان سخنرانی پوتین (در قالب پیام ویدیویی)، هیئت روسی به‌سرپرستی "سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه هدایت خواهد شد.

پیش از این، گزارش شده بود که رئیس جمهوری روسیه در فهرست رهبران کشورهایی قرار گرفته است که در نشست سال جاری مجمع عمومی سازمان ملل، در تاریخ ۲۲ سپتامبر (اول مهر ماه)، به‌عنوان هفتمین سخنران، صحبت خواهد کرد.

"دیمیتری پسکوف" در بخش دیگری از کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد که هیچ گونه تماسی بین ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ، رؤسای جمهور فدراسیون روسیه و ایالات متحده، تا قبل از پایان انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده، برنامه‌ریزی نشده است، البته در صورت ضرورت، رهبران دو کشور ممکن است با یکدیگر مکالمه تلفنی داشته باشند.

وی افزود: «فعلاً هیچ گفت‌وگویی برنامه‌ریزی نشده است، ولی شما می‌دانید که آنها اغلب با یکدیگر ارتباط تلفنی برقرار می‌کنند. این تماس‌ها، گاهی از طرف پوتین، گاهی از طرف ترامپ انجام می‌شود و در صورت لزوم ادامه خواهد داشت.»

لازم به یادآوری است که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، پوتین و ترامپ هشت تماس تلفنی داشتند.

سخنگوی کرملین همچنین یادآور شد که در سال جاری "ارتباط مستقیم مردمی با ولادیمیر پوتین" در قالب سنتی همه‌ساله برگزار نمی‌شود و عناصر آن قرار است به کنفرانس مطبوعاتی بزرگ رئیس جمهوری روسیه در اواخر دسامبر سال ۲۰۲۰ اضافه شود. پسکوف علت این تصمیم‌گیری را شرایطی که در سال جاری بر کشور حاکم است، نامید.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ولادیمیر پوتین پوتین سفر پوتین به نیویورک مجمع عمومی سازمان ملل ولادیمیر پوتین ایالات متحده سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۲۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه تسهیل تجارت غلات در گروه بریکس را کلید زد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، اسناد منتشر شده توسط کرملین، نشان می‌دهد که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به دولت دستور داده است تا پیشنهاد‌هایی را برای تسهیل تجارت غلات با سایر کشور‌ها از جمله هند و چین ارائه کند.

پیشنهاد مبادله غلات که شامل برزیل و آفریقای جنوبی در چارچوب کشور‌هایی است که به همراه روسیه گروه بریکس را تشکیل می‌دهند، به خریداران اجازه می‌دهد مستقیماً از تولیدکنندگان خرید کنند.

پیشنهاد روسیه پیش از اجلاس سران این گروه که اکتبر آینده برگزار می‌شود، از حمایت پوتین برخوردار شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • شولتز: پوتین حق ندارد از امانوئل کانت نقل قول کند!
  • روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد
  • چرا پوتین در جنگ اوکراین از سلاح هسته ای استفاده نمی کند؟
  • برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد
  • برگزاری نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران و تاجیکستان
  • روسیه تسهیل تجارت غلات در گروه بریکس را کلید زد