Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - نماد شش شرکت سرمایه‌گذاری استان زنجان، آذربایجان شرقی، مرکزی، چهارمحال بختیاری، فارس و سیستان و بلوچستان به عنوان سیزده تا هجدهمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت در بازار دوم معاملات بورس تهران درج شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، با موافقت هیات پذیرش بورس، شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان زنجان از 18 شهریور با نماد "وسزنجان" در پلاک 561 و در گروه سرمایه‌گذاری‌ها با سرمایه 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 هزار میلیارد تومان به عنوان سیزدهمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس تهران درج شد.
همچنین شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان آذربایجان شرقی با نماد "وساشرقی" در پلاک 562 و در گروه سرمایه‌گذاری‌ها با سرمایه 20.4 هزار میلیارد تومان به عنوان چهاردهمین شرکت سرمایه‌گذاری استانیروی تابلوی نرخ‌های بازار دوم بورس تهران رفت.
این گزارش می‌افزاید: شرکت‌ سرمایه‌گذاری استان مرکزی نیز با نماد "وسمرکز" به عنوان پانزدهمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت در پلاک 563 و با سرمایه 7.7 هزار میلیارد تومانی، شرکت سرمایه‌گذاری استان چهارمحال بختیاری با نماد "وسمحال" به عنوان شانزدهمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی در پلاک 564 و با سرمایه 6.1 هزار میلیارد تومانی، شرکت سرمایه‌گذاری استان فارس با نماد "وسفارس" به عنوان هفدهمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی در پلاک 565 با سرمایه 26.3 هزار میلیارد تومانی و شرکت سرمایه‌گذاری استان سیستان و بلوچستان با نماد "وسیستا" به عنوان هجدهمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی در پلاک 566 و با سرمایه 15.8 هزار میلیارد تومانی در گروه سرمایه‌گذاری‌ها در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس تهران درج شدند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت سرمایه گذاری استانی شرکت سرمایه گذاری استان هزار میلیارد تومانی بورس تهران سهام عدالت بازار دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۲۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: باتوجه به شرایط حاکم و اعمال محدودیت دامنه نوسان سهام به +-۱% و صندوق‌ها به +-۲%؛ تمایل به صف فروش و صف خرید تا نقطه تعادل بود.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: با معاملات بسیار جذاب روز گذشته فولاد مبارکه در بورس کالا، توجه‌ها به این سهم و این صنعت بیشتر شد. اکثر صف فروش‌های مهم جمع آوری شدند و بازار به سمت تعادل رفت. معاملات بورس کالا، احتمال رشد نرخ دلار نیما، قیمت‌های جهانی فلزات اساسی درکنار قیمت جذاب سهام از ارزندگی این بازار حرفی برای گفتن نمی‌گذارد. اما ریسک سیاسی تردید و ترس در دل سهامدار انداخته است.

او در ادامه اظهار کرد: امروز ۸۷ نماد صف خرید و ۲۹۰ نماد صف فروش بودند همچنین تعداد نماد‌های مثبت ۱۷۸ و نماد‌های منفی ۶۱۶ بود همچنین ۱۵۲ میلیارد تومان خروج نقدینگی از صندوق درآمد ثابت و خالص سفارشات با خروج ۷۲۰ میلیارد تومانی پول از بازار سرمایه ثبت شد.

او می‌گوید: ارزش کل معاملات امروز بازار ۹۸۴۹ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۳۸۱۶ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و حق تقدم بوده است. بیشترین ارزش معاملات را گروه فلزات اساسی با ثبت رقم ۳۷۴ میلیارد تومان (۱.۲ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است در نهایت هم شاخص کل با کاهش ۴۹۹۸ واحدی به سطح ۲ میلیون و ۲۰۱ هزار واحد رسید. از فردا اگر اطلاعیه جدیدی منتشر نشود دامنه نوسان به روال سابق باز خواهد گشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • جزئیات جدید از واریز سود سهام عدالت
  • سهامداران عدالت بخوانند/ زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • خبر خوب درباره مرحله جدید واریز سود سهام عدالت
  • احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
  • مهمترین بخش بازار سرمایه اعتمادسازی و مشارکت مردم است/ احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
  • چطور در بازار بورس سرمایه گذاری کنیم؟
  • ۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد