Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به ضرورت نوسازی مدارس گفت: ایجاد فضاهای آموزشی در محلات هدف بازآفرینی در استان تهران تسریع می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محمد تقی زاده در جلسه ستاد بازآفرینی با اشاره به فضاهای آموزشی مورد نیاز در سطح شهرستان ها و در محلات هدف بازآفرینی اظهار داشت: آموزش و پرورش فضاهای آموزشی مورد نیازش را اعلام کرد و از آنجا که منابع مالی مهم ترین مانع در مسیر تامین فضاهای آموزشی می باشد، قانون ملاک عمل قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در قانون پیش بینی شده که با استفاده از تغییر کاربری املاک مازادی که دستگاه ها دارند می توان نسبت به نوسازی مدارس اقدام کرد؛ از اینرو مقرر شد کمیته ای متشکل از آموزش پرورش، راه و شهرسازی، نوسازی مدارس و استانداری جلسه تخصصی برگزار و این موارد را احصا کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان کرد: مشکلات در حوزه سند رسمی مالکیت آموزش و پرورش موانعی را در مسیر نوسازی مدارس ایجاد کرده که قرار شد کمیته ای با حضور اداره ثبت، آموزش پرورش و دبیرخانه ستاد بازآفرینی تشکیل و موضوع اسناد مالکیت آموزش و پرورش تعیین تکلیف شود.

تقی زاده در ادامه در مورد مراکز فنی و حرفه ای در شهرستان ها گفت: در مورد آموزش فنی و حرفه ای نیز مقرر شد مرکز فنی و حرفه ای بهارستان تا پاییز راه اندازی شود و در سایر شهرستان ها نیز هماهنگی و همکاری مورد نیاز جهت برگزاری کلاس های آموزشی صورت گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران تقی زاده فضاهای آموزشی نوسازی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست فرماندار پیرانشهر و اعضای شورا با محوریت هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ و امتحانات نهایی خرداد ماه با بررسی موضوعات "نحوه برگزاری آزمون، آماده سازی مکان های برگزاری امتحانات، رفع نواقص و هماهنگی ارگانها و نهاد های اداری و امنیتی دخیل در امر برگزاری امتحانات و آزمون سراسری کنکور در شهرستان پیرانشهر" در محل فرمانداری برگزار گردید.   مرحله اول کنکور سراسری در شهرستان پیرانشهر با ۱٫۸۸۷ نفر داوطلب در گروههای آزمایشی هنر، علوم انسانی ریاضی، علوم تجربی و زبان خارجه در روزهای پنجشنبه و جمعه(۶ و ۷ اردیبهشت ماه) هم‌زمان با سراسر کشور برگزار میشود.

دیگر خبرها

  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • تشکیل۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده
  • تشکیل ۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • خیرین در خط مقدم عرصه مدرسه سازی هستند
  • بانک ایده‌ها و تجارب نظام آموزشی در بوشهر ایجاد می‌شود