Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج اعلام کرد: 37 هزار متر مربع از بلوار کارگر در سنندج با 6 هزار تن آسفالت در راستای سهولت در عبور و مرور شهروندان، بهسازی معابر و رفاه حال شهروندان روکش آسفالت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، بهزاد ریحانی فرد گفت: بلوار کارگر در سنندج آسفالت و بهسازی شد، امسال در راستای بهسازی معابر سطح شهر عملیات آسفالت چندین بلوار در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بهزاد ریحانی فرد بیان کرد: یکی از بلوارهای پرتردد سنندج که حامل بار ترافیکی بسیار زیادی است؛ بلوار کارگر است.

وی از آسفالت  37 هزار متر مربع از بلوار کارگر سنندج با 6 هزار تن آسفالت خبر داد و افزود:  سهولت در عبور و مرور شهروندان، بهسازی معابر شهری و تامین رفاه حال شهروندان از مهم ترین اهداف انجام عملیات آسفالت این بلوار است.

وی اظهار داشت: عملیات آسفالت این بلوار در دو فاز انجام شد که در مرحله اول در تیر ماه سال جاری حدفاصل میدان سهروردی تا میدان کارگر در دو لاین با 1900 تن آسفالت و به متراژ 8 هزار متر مربع بهسازی شد.

ریحانی فرد همچنین اعلام کرد: عملیات روکش فاز دوم نیز از حد فاصل میدان کارگر تا سه راه فاطمیه به طول 1300 متر و عرض 11 مترانجام است.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج اعلام کرد : با 4100 تن آسفالت 29 هزار متر مربع از مسیر بلوار کارگر آسفالت و بهسازی شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان شهرداری سنندج هزار متر مربع بلوار کارگر تن آسفالت بهسازی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۲۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: وزش باد شدید به تاسیسات آب و فاضلاب خسارت وارد کرد.

اکبر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به علت وزش شدید باد و آسیب دیدن برق تأسیسات سد ایلام، آب مناطق حوزه سد شامل خیابان شهدا، بلوار جمهوری، خیابان رسالت، میدان میلاد، بلوار فارابی، جانبازان، رزمندگان. بلوار نماز، بلوار شهید صدوقی و مسکن مهر در ساعت آینده با کمبود و قطعی آب مواجه خواهند شد.

وی ضمن پوزش از شهروندان، افزود: شهروندان نسبت به ذخیره‌سازی آب مورد نیاز خود اقدام و شرکت آب و فاضلاب را در جهت خدمت رسانی مطلوب‌تر یاری کنند.

کد خبر 747622

دیگر خبرها

  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان
  • ۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد
  • تحقق نهضت آسفالت در ساوه/ ۷۱۴ هزار مترمربع آسفالت شد
  • آغاز فاز دوم بهسازی خیابان مهدیه در کرمان