Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@17:16:08 GMT

لمپارد: از درگیری با کلوپ متاسف و پیشمانم

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۳۲۲۲

لمپارد: از درگیری با کلوپ متاسف و پیشمانم

فرانک لمپارد می‌گوید از درگیری لفظی چند وقت پیش با یورگن کلوپ متاسف و پشیمان است و قصد دارد از سرمربی لیورپول عذرخواهی کند.

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد سرمربی چلسی با اشاره به درگیری لفظی‌ای که چند وقت پیش در کنار زمین بین او و یورگن کلوپ سرمربی لیورپول اتفاق افتاد می‌گوید از آنچه اتفاق افتاده متاسف و پشیمان است و قصد دارد از این بابت از کلوپ عذرخواهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرانک لمپارد و یورگن کلوپ در ماه ژوئیه در جریان دیدار دو تیم چلسی و لیورپول در لیگ برتر انگلیس که به میزبانی قرمزها در آنفیلد برگزار می شد‌، در کنار زمین با هم درگیری لفظی پیدا کردند. این درگیری لفظی و به خصوص الفاظی که لمپارد خطاب به کلوپ به کار برده بود در آن زمان بسیار خبرساز شد.

 

لمپارد در جریان بازی از کلوپ و دستیارش پپ لیندرز عصبانی شد. عصبانیت او بعد از آن افتاق افتاد که داور یک ضربه آزاد به نفع لیورپول اعلام کرد که به دومین گل این تیم تبدیل شد. آن بازی در نهایت با نتیجه 5-3 به پایان رسید.

 

 

لمپارد در جریان درگیری لفظی با کلوپ بارها به او و کادر فنی اش بی احترامی کرده و در یک مورد خطاب به کلو گفت: خفه شو و بشین سر جات". لمپارد بعد از بازی همچنان عصبانی بود و در کنفرانس خبری بعد از مسابقه از کلوپ و کادر فنی‌اش با عنوان متکبر یاد کرد.

 

لمپارد حالا در یک مصاحبه درباره آن اتفاق گفت: " از بابت آن ماجرا متاسفم. روز بعد از آن ماجرا همان اوایل صبح یکی از دوستهایم فیلم ماجرا را برایم فرستاد و من از دیدنش شرمنده شدم. در آن لحظه جو بر من غلبه کرد و احساس کردم که همه چیز برای لیورپول خیلی راحت است و همه به نفع آنها کار می‌کنند. آنها قهرمان لیگ بودند و اوایل بازی با ما به چند گل رسیده بودند. روی نیمکت هم چند اتفاق افتاد که نمی خواهم وارد جزئیات بشوم ولی حس من این بود که باید از باشگاهم حمایت کنم. من با شادی کردن لیورپولی ها به خاطر گلی که زده بودند مشکلی نداشتم".

 

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت: " خوشبختانه من زمانی که چلسی خیلی زودتر از پایان فصل قهرمان شد بازیکن این تیم بودم و می دانم در این شرایط برای همه اعضای تیم چه حس خوبی وجود دارد. من واقعاً دلم می‌خواست آن روز جای آنها باشم. من واقعاً قصد بی احترامی به یورگن کلوپ را نداشتم چون او را به شدت تحسین می‌کنم".

 

 

چلسی لیورپول فرانک لمپارد یورگن کلوپ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی لیورپول فرانک لمپارد یورگن کلوپ سرمربی فرانک لمپارد درگیری لفظی یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۳۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل جایگزین «یورگن کلوپ» می‌شود؟

به گزارش خبرآنلاین، استارتاپ DeepMind مستقر در لندن، به‌عنوان بخشی از همکاری سه‌ساله خود با باشگاه فوتبال انگلیسی لیورپول (Liverpool FC)، به‌تازگی از نمونه اولیه ابزار هوش مصنوعی خود که TacticAI نام دارد، پرده برداشت.

به نقل از دیجیاتو، این سیستم هوش مصنوعی توسط مجموعه داده‌ای از بیش از 7000 ضربه کرنر از مسابقات لیگ برتر انگلیس (EPL) آموزش داده شده است و کارشناسانی که در این پروژه همکاری داشته‌اند، مدعی شده‌اند که TacticAI در طراحی برنامه‌هایی برای حمله و دفاع از نقطه کرنر، بهتر از انسان‌ها عمل می‌کند.

نحوه کار هوش مصنوعی TacticAI در فوتبال

TacticAI می‌تواند در موقعیت‌های هجومی و تدافعی که از ضربات کرنر شکل می‌گیرند، درباره موقعیت بازیکنان پیشنهاداتی را به مربیان ارائه کند. در مورد سایر ضربات ایستگاهی، مانند پرتاب‌ها، ضربات آزاد و پنالتی‌ها نیز داده‌های ساختاری مشابهی وجود دارد که هوش مصنوعی می‌تواند باعث تقویت آن‌ها شود و کارشناسان قصد دارند در آینده روی این زمینه‌ها نیز تمرکز کنند.

«ژه وانگ»، یکی از مدیران گوگل دیپ‌مایند که روی پروژه TacticAI کار کرده است، می‌گوید: «یکی از نقاط هیجان‌انگیز [فوتبال] برای من این است که این مسابقه چیزی بین هنر و علم است. اتفاقات غیرمترقبه زیادی در یک مسابقه وجود دارد، اما ما همچنان می‌توانیم از این داده‌ها برای تصمیم‌گیری بهتر استفاده کنیم.»

«پتار ولیچکوویچ»، از دیگر مدیران DeepMind نیز توضیح می‌دهد که سیستم TacticAI به این دلیل روی داده‌های به‌دست‌آمده از کرنرها آموزش داده شده است که این ضربات ایستگاهی بخش‌های ساختارمندتری از مسابقه را به‌همراه دارند. او در این رابطه می‌گوید: «فوتبال فوق‌العاده غیرقابل پیش‌بینی است. شما هرگز نمی‌توانید دقیقاً پیش‌بینی کنید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. اما کاری که می‌توان انجام داد این است که به الگوی تاکتیک‌ها توجه کنید. کرنرها واقعاً برای این کار خوب هستند، زیرا مکرر و جدی هستند و منجر به موقعیت‌هایی برای گل می‌شوند.»

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894886

دیگر خبرها

  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست
  • تصمیم عجیب لمپارد: نمی‌خواهم در جام جهانی باشم!‏
  • فرانک لمپارد از بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی کانادا سر باز زد
  • گری نویل: دستاورد یورگن کلوپ در لیورپول فراتر از انتظارات بوده است
  • سرمربی پرتغالی به جانشینی کلوپ می‌خندد!
  • لُعبت لیورپولی‌ها برای جانشینی کلوپ؛ نیکو کواچ!
  • یورگن کلوپ: احساس مزخرفی دارم؛ قهرمانی؟ احمق نیستم
  • کلوپ: زمان می‌خواهم این شکست را هضم کنم
  • ۳۰ هزار پوند انگلیس برای تماشای یورگن کلوپ
  • گوگل جایگزین «یورگن کلوپ» می‌شود؟