Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه کتابخوانی «گلپوش» به مناسبت ماه محرم در کانون فرهنگی و هنری حضرت علی اکبر(علیه السلام) روستای ینگه قلعه بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «حسن محمدی» مدیر کانون فرهنگی و هنری حضرت علی اکبر (علیه السلام) مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام) روستای ینگه قلعه بجنورد گفت: مسابقه کتابخوانی «گلپوش» با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ویژه  نوجوانان هیئت  یابن الزهرا (سلام الله علیها) و اعضای کانون در ایام دهه دوم محرم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: سوالات این مسابقه کتابخوانی از کتاب «گلپوش»، تالیف «امیر عباس زاده پهلوان» و نشر مولف مطرح شده است.

 

محمدی همچنین در خصوص نحوه برگزاری مسابقه نیز توضیح داد: کتاب مذکور در اختیار نوجوانان قرار داده شد و پس از آن شرکت کنندگان به 20 سوال مطرح شده پاسخ دادند و برگزیدگان بر اساس میزان کسب امتیاز شناخته و معرفی شدند.

 

وی «غزاله رحیمی» را به عنوان نفر اول و «آمنه زمانی» را نفر دوم این مسابقه معرفی کرد و افزود: «نرگس اسدی»، «نازنین زهرا  جعفری»، «نازنین زهرا  رحیمی» و «سمانه رحیمی» نیز چهار نفری هستند که با امتیاز مساوی موفق به کسب رتبه سوم شدند.

 

محمدی در تکمیل این خبر افزود: این مسابقه  ویژه دختران دانش آموز در نظر گرفته و اجرا شد که مورد استقبال اعضای کانون قرار گرفت.

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم الحرام مسابقه کتابخوانی کانون مسجد مسابقه کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیه‌خوانی حضرت علی‌اکبر توسط ایرج خواجه امیری

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 22 استاد حسین خواجه امیری (ایرج) استاد برجسته آواز ایران در حاشیه یک مراسم در میان جمع تعزیه حضرت علی اکبر را خواند. حسین خواجه امیری در ۱۱ دیماه ۱۳۱۱ در نطنز به‌دنیا آمد. پدربزرگش ملا میرزا از خوانندگان بنام زمان ناصرالدین شاه بود و پدرش نعمت‌اللّه که از صدایی خوش و رسا برخوردار بود و ردیف می‌دانست، مدت‌ها او را تحت تعلیم خویش قرار داد. حسین در همان زمان در مراسم تعزیه‌خوانی شرکت می‌کرد و نزد تعزیه‌خوانانی که ردیف و دستگاه می‌دانستند، آواز آموخت. این تعزیه خوانی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پرواز ستاره العین برای آقای گلی آسیا
  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش
  • برخورداری ۷۰۰ نفر از خدمات درمانی اردوی جهادی ارتش
  • گل حساس تقدیم به سرمربی آزرده‌دل (عکس)
  • مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فتح خون» برگزار می شود
  • تعزیه‌خوانی حضرت علی‌اکبر توسط ایرج خواجه امیری
  • اقدامات نظامی ایران با تفکر حسینی صورت می‌گیرد