Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در خصوص پرونده های جنجالی رومینا اشرفی و وحید خزایی گفت: حکم صادر شده قابل تجدید نظر و فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است و بعد از بررسی دیوان حکم نهایی می شود.

وی در ادامه در خصوص پرونده علنی یا غیر علنی بودن دادگاه وحید خزایی یکی از شاخ های اینستاگرامی افزود: تشخیص اینکه دادگاه وحید خزایی علنی و یا غیر علنی برگزار شود وظیفه رئیس دادگاه است و معمولا پرونده هایی که منافی عفت و اخلاق عمومی در آن مطرح می شود به صورت غیرعلنی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید خزایی سوم تیر ماه سالجاری در فرودگاه امام (ره) دستگیر شد.

 وحید خزایی که در ایران از او به عنوان یکی از "شاخ‌های اینستاگرام" نام برده می‌شود، از چهره‌های جنجالی شبکه‌های مجازی بود که یک بار هم پیش از این توسط پلیس فتا (فناوری و تبادل اطلاعات) دستگیر شده بود.

وحید خزایی قبل از بازگشت به ایران فیلمی از خود منتشر کرده بود که نشان می‌داد به اداره پناهجویان در ترکیه رفته و برگه اجازه خروج گرفته است.

ظاهرا وحید خزایی بعد از خروج از ایران در ترکیه درخواست پناهندگی داده بوده است.

وحید خزایی کیست؟

وحید خزایی متولد ۱۳۶۴ است و می‌گوید تا دبیرستان بیشتر درس نخوانده است. او در اینستاگرام ویدئوی رقص خود را منتشر می‌کرد و تعداد دنبال‌کننده‌های او (فالوئر) به بیش از یک میلیون رسیده بود.

وحید خزایی می‌گوید خرج زندگی لوکس خود را از طریق آگهی‌های اینستاگرام تامین می‌کرده است. می‌گوید پدر ندارد و ...

عمده درآمد وحید خزایی تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی مانند سایت پوکر بود. وحید خزایی می‌گوید به خاطر تبلیغ بازی پوکر، از هر نفر که وارد این سایت می‌شد به اندازه ۲۰ درصد از شرکت صاحب سایت پول می‌گرفت. او بعدها وارد سایت‌های شرط‌بندی فوتبال شد.

وحید خزایی بعد از ورود به ترکیه در طول چند سال که آنجا اقامت داشت با مالکان سایت‌های شرط‌بندی فوتبال دچار اختلاف شد و ادعا کرد که همه این سایت‌ها متعلق به یک نفر و آن فرد "کلاهبردار" است.

     

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وحید خزایی رومینا اشرفی سخنگوی قوه قضاییه پارسی خبر وحید خزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۴۰ دادگاه علنی برخط در خراسان جنوبی

اسماعیلی معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری خراسان جنوبی به برگزاری ۴۷ دادگاه علنی در دادگستری استان اشاره کرد و گفت: با توجه به سیاست‌های کلان قوه قضاییه و در زمینه اصل ۱۶۵ قانون اساسی (برگزاری محاکمات به صورت علنی)، این مجموعه اقدام به برگزاری دادگاه با موضوعاتی کرده است که جنبه عمومی داشته و عامه مردم با آن سر و کار دارند تا جلوه‌ای از اصل ۱۶۵ قانون اساسی محقق شد.

او با اشاره به روند برگزاری دادگاه علنی برخط در این دادگستری به تشریح اهداف برگزاری دادگاه‌های علنی برخط پرداخت و افزود: به منظور حداکثر استفاده از دانش، تجربه و تخصص قضات تجدیدنظر، در مرحله اول پرونده‌های ارجاعی به شعب محاکم دادگاه تجدیدنظر استان مدنظر بوده و در اولویت برگزاری قرار می‌گیرند.

اسماعیلی ادامه داد: دادگاه‌های علنی برخط جهت افزایش آگاهی عمومی و ترویج فرهنگ حقوقی، هم اکنون عناوین حقوقی دارای فراوانی در استان که بیشتر جنبه کاربردی و پیشگیری دارد مانند اعتراض به برگ تشخیص، فسخ قرارداد، تسلیم مببع (در دعاوی پیش فروش ساختمان) مطالبه وجه بابت انجام کار یا تعهد الزام به انجام تعهد یا قرارداد برگزار می‌شود.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری خراسان جنوبی گفت: به منظور بهره گیری بیشتر اساتید و دانشجویان از برگزاری دادگاه‌ها سعی می‌شود پرونده‌هایی که دارای وکیل یا نماینده حقوقی باشند انتخاب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی رکورددار دادگاه‌های علنی برخط شد
  • برگزاری بیش از ۴۰ دادگاه علنی برخط در خراسان جنوبی
  • شکست تیم وحید شمسایی مقابل مراکش
  • برگزاری ۴۷ دادگاه علنی برخط در دادگستری خراسان جنوبی
  • معرفی دیوان جمال الدین عبدالرزاق اصفهانی در «کیمیای کلمات»
  • بازگشایی ورودی تکیه دولت به کاخ گلستان
  • درخواست حماس از جامعه جهانی برای محاکمه سران رژیم صهیونیستی
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • آمادگی شگفت‌انگیز کاپیتان پرسپولیس در سال نو
  • فیلم| محاکمه عاملان حمله تروریستی به سالن کنسرت در مسکو