Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش از استقبال گسترده هموطنان از طرح اخیر مشارکت در تولید سایپا خبر داد.

به گزارش سایپانیوز، مجید باقری گفت: عرضه 9 مدل از محصولات سایپا در قالب طرح پیش فروش، با استقبال مناسب رو به رو شد و بیش از 180 هزار متقاضی برای مشارکت در تولید محصولات سایپا ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری ادامه داد: مانند طرح های قبلی که محصولات جدید سایپا در آن عرضه می شدند، در این طرح نیز بیشترین استقبال از خودرو شاهین سایپا صورت گرفته و بیش از 56هزار متقاضی برای خرید این خودرو نام نویسی کردند.

وی ادامه داد: علاوه بر شاهین محصولات کوییک با 40هزار متقاضی و ساینا با 33هزار متقاضی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته اند.

باقری با بیان اینکه روند افزایشی تولید در سایپا، باعث شده تحویل خودروهای عرضه شده در طرح های فروش قبلی، روال بهتری پیدا کند، افزود: این امر منجر به افزایش اعتماد مشتریان به گروه خودروسازی سایپا شده و یکی از دلایل اصلی استقبال از طرح اخیر مشارکت در تولیدات سایپا، همین اعتماد بوده است. این اعتماد سرمایه ارزشمندی است و سایپا تلاش می کند از این سرمایه اجتماعی مراقبت کند، بنابراین متعهد می شود با برنامه ریزی لازم تمام خودروهای ثبت نامی را به موقع تحویل دهد.

وی ادامه داد: علاوه بر اعتماد حاصل شده از نظم در تحویل خودروها، ویژگی مشترک طرح های عرضه سایپا که با استقبال گسترده مواجه می شود، حضور خودروهای جدید به ویژه شاهین در سبد محصولات است. از این رو، عرضه محصولات جدید سایپا را می توان علت دیگری برای استقبال مشتریان از تمایل به خرید درازمدت محصولات سایپا دانست.

باقری با بیان اینکه اسامی منتخبین در روز پنجشنبه اعلام و واریز وجه و نهائی کردن ثبت نام نیز از بعدازظهر همان روز آغاز خواهد شد، اظهار کرد: از منتخبین قرعه کشی مصرانه می خواهیم که در مدت زمان قانونی در نظر گرفته شده (72 ساعت کاری پس از اعلام اسامی منتخبین) نسبت به واریز وجه و تکمیل ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: در طرح های قبلی شاهد بودیم که برخی منتخبین پس از پایان مهلت مقرر، با مراجعه، نامه نگاری و پیگیری های مکرر خواستار واریز وجه و نهائی کردن ثبت نام بودند اما به دلیل اینکه افراد فهرست رزرو جایگزین آنها شده بودند، امکان اجابت درخواست آنها وجود نداشت.

گفتنی است طرح پیش فروش 9 مدل از محصولات گروه خودروسازی سایپا از روز شنبه، پانزدهم شهریورماه آغاز شد. در این طرح 9 محصول شاهین، ساینا معمولی و ساینا.اس، کوییک دنده ای و دو رنگ (کوییک.آر)، تیبا معمولی و تیبا 2 و وانت 151 در دو مدل معمولی و آپشنال عرضه شده و برای سپرده مشارکت در تولید مشتریان 6 درصد سود مشارکت در نظر گرفته شده بود.

 

لینک کوتاه: asriran.com/00384B

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سایپا شاهین مشارکت در تولید ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۴۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس، ۵ نفر که اقدام به سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ کرده و متواری شده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، هادی کیان‌مهر اظهار کرد: اواسط اسفند سال گذشته در پی سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ از یک شهروند شاهین شهری توسط چند فرد مسلح ناشناس و فرار آن‌ها از محل، دستگیری متهمان به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: سارقان که پنج نفر بودند در ساعات پایانی شب به‌وسیله یک دستگاه وانت مسروقه از شهر اصفهان با ورود به شاهین شهر قصد سرقت منزل یکی از شهروندان را داشتند که با حضور صاحب‌خانه و دیگر همسایگان مجبور به فرار از محل شده بودند و در مسیر پس از برخورد خودرو به جدول، با تهدید کلت کمری خودروی پژو ۲۰۶ خانمی جوان را سرقت می‌کنند و متواری می‌شوند.

وی افزود: در نهایت کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پس از چند روز تلاش بی‌وقفه با اقدامات تخصصی خود مخفیگاه متهمان را در یکی از محلات شهر اصفهان شناسایی و صبح امروز پس از هماهنگی‌های قضائی با کمک تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان در عملیاتی ضربتی هر پنج نفر سارق را دستگیر و خودروی سرقت شده را نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی و استرداد خودروی مسروقه به مالباخته گفت: مجرمان و سارقان مطمئن باشند از چشمان تیزبین پلیس پنهان نمی‌مانند و در سریع‌ترین زمان دستگیر و به دست قانون سپرده خواهند شد.

کد خبر 739477

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت پراید چقدر است؟
  • استقبال از اسباب بازی‌های ایرانی در بازار‌های روسیه
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳/ سدان گرانقیمت سایپا چقدر فروخته می‌شود؟
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • در خدمات پس از فروش باید نگاه تحولی و عملکرد جهادی داشته باشیم
  • تخفیف ۲۰ درصدی بازارچه‌های نوروزی صنایع‌دستی در کرمانشاه
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ خودرو جدید سایپا چقدر فروخته می‌شود؟
  • ساعت هوشمند Honor Watch GS 4 عرضه شد
  • کدام محصولات دانش‌بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نفت، گاز و پتروشیمی جهان عرضه شدند؟
  • ۱۲۰۰ نوروزگاه جهت عرضه مستقیم تولیدات عشایر دایر شده است