Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظرسنجی به انتخاب خطرناک‌ترین مهاجمان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت که نام مهاجم تیم فوتبال استقلال هم در این نظرسنجی به چشم می‌خورد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در تازه‌ترین نظرسنجی خود به انتخاب بهترین مهاجم حاضر در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ پرداخت که در این نظرسنجی نام مهاجم استقلال هم دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شیخ دیاباته» در این نظرسنجی باید با مهاجمانی نظیر عمرالسومه از الاهلی، بافیتیما گومیس از الهلال، بغداد بونجاح از السد، کوجو لابا از العین و ایگورسرگیو از پاختاکور رقابت کند.

دور جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از هفته آتی در قطر برگزار خواهد شد و نمایندگان ایران در هفته سوم این رقابت‌ها در روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریورماه به مصاف رقبا خواهند رفت./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۴۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هنگ کنگ می‌رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می‌شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه شنبه ۲۲ خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود. این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا