Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@12:02:31 GMT

45 میلیارد به مجتمع پردیس هنری گچساران اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۴۳۷۰

45 میلیارد به مجتمع پردیس هنری گچساران اختصاص یافت

پژمان نیک اقبالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران  از آغاز عملیات فاز دوم احداث   مجتمع پردیس فرهنگی- هنری گچساران خبر داد.

 وی با اشاره به آغاز فاز دوم این طرح گفت: بعد از یک وقفه یک ساله  برای اجرای فاز دوم این طرح   مناقصه برگزار، پیمانکار انتخاب و عوامل اجرایی عملیات این طرح  در چند روز آینده  آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: تغییر طرح مجتمع و دکوراسیون داخلی  موجب به وقفه افتادن عملیات اجرایی این طرح شد.

 نیک اقبالی ابراز کرد: امسال 45 میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت برای احداث این مجمتع  هنری تخصیص داده شد که با تخصیص 100درصدی اعتبار این پروژه  تا پایان سال پیشرفت خوبی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پروژه مجتمع پردیس فرهنگی_ هنری گچساران هم اکنون 67درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: برای تکمیل مجتمع پردیس فرهنگی و هنری گچساران نیاز به 180 میلیارد ریال اعتبار است.

 مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برای انجام فاز نخست این طرح ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 نیک اقبالی ابراز کرد:  مجتمع پردیس هنری در زمینی  به مساحت 10 هزار و 150 متر مربع و زیربنای 6 هزار و 500 متر مربع در دو ساختمان ۲ و ۳ طبقه ا در حال احداث است.

وی خاطرنشان کرد: این ساختمان دارای  ۸ سالن از جمله  موسیقی، پلاتو، نگارخانه، گالری، موزه، سینما، گیم نت، کافی نت، کنفرانس، کتابخانه تخصصی، سینما تکس و سالن‌های ۱۵۰ و ۴۰۰ نفری است.

 انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: نفت کهگیلویه و بویراحمد شهرسازی پردیس هنری گچساران مجتمع پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جانشین فرمانده تیپ ۳۷ زرهی شیهید عطریان نزاجا گفت: در این نمایشگاه گوشه‌ای از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسبلامی ایران در معرض دید قرار گرفته است.
سرهنگ قربانی افزود: در این نمایشگاه انواع سلاح‌های سبک و سنگین، دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک به نمایش گذاشته شده است.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه تا ۶ اردیبهشت در دو نوبت صبح و عصر در محل برپایی اجلاسیه شهدای ارتش استان واقع در سالن آموزش و پرورش دایر است.
اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش استان روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت با حضور فرمانده کل ارتش در گچساران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران
  • تار و پود فرش پردیس به بازار فروش گره خورده است
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت