Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@08:26:24 GMT

آغاز پروازهای شرکت تجاری اسرایر به امارات از ۱۵ اکتبر

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۴۶۰۸

آغاز پروازهای شرکت تجاری اسرایر به امارات از ۱۵ اکتبر

رسانه های اسرائیلی اعلام کردند، شرکت هواپیمایی "اسرایر" پروازهایش به امارات را از ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) آغاز می کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه اسرائیلی "کان"، علاوه بر شروع پروازهای این شرکت هواپیمایی به امارات، احتمال می رود شرکت هواپیمایی امارات و شرکت "الاتحاد" این کشور پیش از این تاریخ، پروازها به اراضی اشغالی را شروع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت هواپیمایی "اسرایر" ششم سپتامبر اعلام کرده بود، به منظور فراهم شدن آمادگی لازم برای آغاز روند گردشگری، در جدول پروازها زمانی را برای انجام پروازها از تل آویو به امارات رزرو کرده است.

پس از اینکه عربستان هفته گذشته اعلام کرد، همه پروازها به مبدا و مقصد امارات مجاز به عبور از حریم هوایی عربستان هستند، پروازها میان تل آویو و امارات این امکان را خواهند داشت که از طریق حریم عربستان سفرها را انجام دهند و این امر تعداد ساعات سفر را تا حد زیادی کاهش می دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسراييل عادی سازی روابط اسرائیل امارات شرکت هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر کتب درسی در عربستان و امارات برای جلب رضایت صهیونیست‌ها

«سید عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن امروز شنبه در سخنانی با اشاره به حذف مطالب درسی مربوط به جنایات یهودیان در قرآن کریم گفت: آل سعود بیش از آنکه به قرآن کریم احترام بگذارد، برای یهودیان صهیونیست احترام قائل است.

وی افزود: سعودی‌ها به جایی رسیدند که آیات قرآنی را که درباره جنایات یهودیان سخن می‌گوید و آنان را رسوا می‌کند، حذف می‌کنند. آنان حتی بدون هیچ خجالتی، به یهودیان صهیونیست بیشتر احترام می‌گذارند تا به قرآن کریم.

عبدالملک الحوثی گفت: آل سعود در راستای اصلاح برنامه درسی مدارس، موضوع یهودیان صهیونیست را رکن اصلی قرار داد و آیات قرآنی درباره جنایات یهودیان را حذف کرده است.

وی تصریح کرد: یکی از سران سعودی گفته است اسرائیل، هم‌پیمان آینده عربستان است؛ این در حالی است که ما شاهد دشمنی روزافزون رژیم صهیونیستی با اسلام و مسلمانان هستیم.

رهبر انصارالله یمن تأکید کرد امارات نیز مانند عربستان، شیوه‌های آموزشی خود را تغییر داده که مبتنی بر دوستی با رژیم صهیونیستی است.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • یک پژوهشگر : نتانیاهو بقای اسرائیل را به خطر می اندازد/ شکست او در طول جنگ تصادفی نیست؛ این میوه تلخ چندین سال سیاست های فاجعه بار است
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • اولین قربانی بلندپایه اسرائیلی پس از حمله ۷ اکتبر حماس
  • اعزام نخستین گروه از زائران عمره به عربستان پس از ۹ سال
  • نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند/ آغاز اعزام به حج تمتع 24 اردیبهشت 1403 + عکس ها
  • رسانه صهیونیست: موج لغو پرواز‌ها به اسرائیل در حال افزایش است
  • تغییر کتب درسی در عربستان و امارات برای جلب رضایت صهیونیست‌ها
  • بلیت تمامی مسافران پروازهای باطل شده بازگردانده شد
  • حال شلوغ‌ترین فرودگاه جهان خوش نیست
  • خرید جت های خصوصی برای عموم آزاد است