Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@10:46:59 GMT

شورای اداری استان زنجان با حضور وزیر جوان + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۴۷۴۶

شورای اداری استان زنجان با حضور وزیر جوان + تصاویر

گروه استان‌ها - صبح امروز جلسه شورای اداری استان زنجان با حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، صبح امروز جلسه شورای اداری استان زنجان با حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

آذری جهرمی هدف خود از سفر به زنجان را وجود برخی نواقصات در استان مطرح کرد و گفت: یکی از دلایل سفرم به این استان بر این است تا روستا‌های زنجان به شبکه ملی اتصال متصل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این که یک هزار و 500 مدرسه موجود در این استان وجود دارد ولی هنوز 350 مدرسه به دلیل کوهستانی بودن برخی از مناطق به شبکه متصل نیستند، و آمار بالاتری نسبت به سایر استان‌ها دارد.

عکس از امیرحسین ناسوتی

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۴۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند

 در پی ورود سامانه بارشی به شهرستان زرند و هشدار سطح نارنجی، فرماندار زرند و رئیس ستاد بحران شهرستان از کلیه مدیران دستگاه‌های دارای و اجرایی خواست، در کنار سیستم‌های خدمت رسان شهرداری ها، دهیاری‌ها و صنایع معادن در آماده باش کامل ‌باشند. 

وی با بیان اینکه در صورت تداوم بارندگی‌ها احتمال وقوع سیل، طغیان رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها و همچنین آبگرفتگی معابر عمومی دور از انتظار نیست، از مردم خواست از حضور در مناطق کوهستانی و حاشیه رودخانه‌ها و حضور در فضای باز در زمان برخورد صاعقه و رفتن به سمت ارتفاعات به سبب رعد و برق شدید و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها به جهت وقوع سیل پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • فرهنگ سازی و اغنای عمومی در حوزه عفاف حجاب اساسی و ضروری است
  • امسال تمام شهر‌های استان قم به فیبر نوری متصل می‌شوند
  • شکایت سازمان بازرسی کل کشور از شورای شهر تهران
  • برنامه‌های در دست اقدام شورای فرهنگی چیست؟
  • برگزاری نخستین شورای اداری ۱۴۰۳ خرمشهر
  • نخستین جلسه شورای اداری شهرستان خرمشهر
  • توسعه و اصلاح بیش از ۱۱ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی در مریوان