Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@05:51:48 GMT

تقاطع غیر هم‌سطح نشاط قوچان تا پایان سال 99 تکمیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۴۷۹۵

تقاطع غیر هم‌سطح نشاط قوچان تا پایان سال 99 تکمیل می‌شود

علی آذری گفت: برای تکمیل پروژه تقاطع غیر هم‌سطح پارک نشاط قوچان و بهره‌برداری آن تا پایان سال 99 مبلغ 70 میلیارد ریال اختصاص‌یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی آذری، نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صبح توس در قوچان اظهار کرد: متأسفانه  تقاطع غیرهمسطح پارک نشاط این شهرستان که 8 سال از عملیات اجرایی آن می‌گذرد، همچنان بلاتکلیف رهاشده و با توجه به استفاده شهروندان از این محور و نقش مهم این پروژه در توسعه همه‌جانبه شهر قوچان، باید در اولویت اصلی و کاری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : برای تکمیل پروژه تقاطع غیر هم‌سطح پارک نشاط قوچان و بهره‌برداری آن تا پایان سال 99 مبلغ 70 میلیارد ریال اختصاص‌یافته است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات آسفالت مسیر روستای زادک که 3 کیلومتر آن در محدوده خراسان شمالی و4 کیلومتر آن در حوزه خراسان رضوی واقع‌شده است ، تصریح کرد: این مسیر روستایی یکی از مسیرهای مهم شهرستان و محل تلاقی راه ارتباطی 6 روستای عسگرآباد ، سعادتقلی سفلی ، سعادتقلی علیا ، داغیان ، گزل آباد ، زادک  در حوزه قوچان و 9 روستای خراسان شمالی در حوزه فاروج است که متأسفانه با توجه به فاصله 39 کیلومتری آن تا مرکز شهر قوچان، همچنان فاقد آسفالت مناسب بوده و باید هر چه سریع‌تر مشکلات این مسیر حل شود.

علی آذری ادامه داد: یکی از خواسته‌های به‌حق شهروندان قوچانی آسفالت هر چه سریع‌تر محورهای ارتباطی روستاهای بالای 20 خانوار جمعیت و مناطق عشایری مشکانلو ، گلشن‌آباد ، حصار ، کلاته احمد ، سمنگان ، چاه آب ، قره چاه ، زیدانلو ، پاکتل ، زمان پوط ، کتلر و علاقه جنبان است که با دارا بودن قریب به یک هزار و 23 خانوار و 4 هزار و 100 نفر جمعیت همچنان فاقد راه آسفالت بوده و نیازمند توجه ویژه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است.

وی  با اشاره به دیدار انجام‌شده در خصوص مشکلات شهرستان با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: برای اجرای آسفالت محور زادک با اختصاص 21 میلیارد ریال و انجام عملیات زیرسازی مشترک توسط اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قوچان و فاروج موافقت شده که به‌زودی شاهد آغاز آسفالت و رفع مشکل این محور نیز خواهیم بود.

وی در خصوص آسفالت محور روستایی بالای 20 خانوار شهرستان نیز افزود: موافقت پرداخت 147 میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت روستاهای بالای 20 خانوار اخذشده است .

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: راهداری و حمل ونقل جاده ای میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور بوشکان-فراشبند روکش آسفالت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی سه شنبه شب در بازدید از از محورهای مواصلاتی بخش بوشکان با حضور مدیرکل راهداری استان بوشهر، گفت با توجه به مطالبات مردمی، برنامه ریزی لازم برای بهسازی راه‌های این بخش از سال گذشته آغاز شده و در سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد یافت.

فرماندار دشتستان گفت: در این خصوص محور بوشکان- فراشبند روکش آسفالت خواهد شد و در حال حاضر اعتبار آن تأمین شده و پیمانکار این پروژه عملیات اجرایی آن را آغاز کرده است.

کد خبر 6087092

دیگر خبرها

  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • محور بوشکان-فراشبند روکش آسفالت می‌شود
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • حجم طرح‌های راهداری در بهاباد ۱۵ برابر شده است
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود