Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@02:06:56 GMT

آتش زدن خانه پدری برای پول مواد مخدر

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۵۳۷۴

آتش زدن خانه پدری برای پول مواد مخدر

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، ظهر روز یکشنبه ۱۶ شهریور، حریقی در یکی از خیابان‌های شرق تهران به مأموران آتش‌نشانی و کلانتری ۱۴۶ حکیمیه اعلام شد. به‌دنبال اعلام این خبر تیم امداد و نجات راهی محل شده و با اطفای حریق، تیم نجات پیکر مرد میانسالی را که بر اثر دود گرفتگی نیمه جان بود از خانه بیرون کشیدند و بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستانی در شرق پایتخت منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بررسی‌های اولیه کارشناسان آتش‌نشانی و بر اساس اظهارات شاهدان مشخص شد که عامل این آتش‌سوزی پسر مرد میانسال بوده است که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر دارد.

بدین ترتیب پسر جوان از سوی مأموران کلانتری دستگیر شد. اما در حالی که تلاش برای نجات مرد میانسال از سوی کادر درمان ادامه داشت، او ساعت ۹ صبح سه‌شنبه در بیمارستان جان باخت.

با مرگ مرد ۶۰ ساله، موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و تحقیقات به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی ادامه یافت.

بررسی‌ها نشان می‌داد که پسر جوان مدت هاست به ماده مخدر شیشه اعتیاد دارد و حتی برای ترک به کمپ نیز رفته است. اما پس از ترخیص از کمپ دوباره به سراغ مواد مخدر رفته است.

کامران که اعتیاد شدیدی به مواد داشت برای تأمین هزینه شیشه مدام با خانواده‌اش اختلاف داشته و شب حادثه نیز برای گرفتن پول بار دیگر با خانواده‌اش درگیر شده بود و وقتی پدرش به او پول نداد از خانه خارج شده و لحظاتی بعد با ظرفی از بنزین به خانه برگشته و آنجا را به آتش کشیده است.

همزمان با مرگ پدر کامران به دستور بازپرس مرادی، پسر معتاد به اتهام‌ مباشرت در قتل عمد در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد. همچنین بازپرس جنایی دستور بررسی صحت روانی پسر شیشه‌ای را از سوی پزشکی قانونی صادر کرد.

پربیننده ترین مرگ سارق در سقوط از پشت بام ۸کشته در تصادف پژو با پراید خسارت زلزله به ۱۹۵واحدمسکونی در رامیان اسکان زلزله‌زدگان در رامیان +عکس همسرکشی به خاطر یک سیلی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آتش سوزی اعتیاد قتل مواد مخدر پزشکی قانونی درگیری خانوادگی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران

علی شیرازی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران گفت:بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر از زمان اجرای طرح نوروزی ستاد مبارزه با مواد مخدر در مازندران کشف و ۴۵۰ نفر نیز در این ارتباط دستگیر شدند.

او افزود: برخورد قاطع با خرده‌فروشان مواد مخدر، جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و اقدامات پیشگیرانه از اهداف ستاد و مطالبه جدی شهروندان است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر با اشاره به زمان اجرای طرح ۱۵ اسفند امسال لغایت ۳۱ فروردین سال ۱۴۰۳، افزود: در همین راستا پلیس با خرده‌فروشان و سوداگران مرگ به‌طور قاطع و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

شیرازی گفت: این طرح با هدف برخورد و شناسایی عوامل توزیع و فروش مواد مخدر در سطح استان و افزایش ضریب امنیت عمومی شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان و در آستانه سال جدید به مرحله اجرا گذاشته شده است.

او افزود: در هفته اول اجرای طرح نوروزی از ۱۵ اسفند تا ۲۲ اسفند ماه سال‌جاری ۴۵۰ نفر در ارتباط با جرایم مواد مخدر در مازندران دستگیر شدند که از این تعداد ۱۹۵ نفر خرده فروش و ۲۵۵ نفر معتاد متجاهر بودند.

شیرازی گفت: دستگیرشدگان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

او در پایان با تأکید بر دستور استاندار مازندران در جهت ایجاد انسجام و هماهنگی بیشتر دستگاه‌های متولی و جذب حداکثری ظرفیت سازمان‌های ذی‌ربط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برای اجرای طرح نوروزی ستاد، افزود: امیدواریم به مانند سال قبل در مصون‌سازی و سالم‌سازی استان ولایتمدار مازندران و رضایتمندی شهروندان و مسافران نوروزی موفق‌تر عمل نماییم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف مواد مخدر در کرمان
  • دستگیری ۲ متهم به قاچاق مواد مخدر در کاشمر
  • کشف بیش از ۶۸۰۰ قرص مخدر از خانه یک قاچاقچی در قزوین
  • ممنوعیت کشت خشخاش بعد از یک سال از فرمان طالبان
  • واکنش رائفی‌پور به قتل حجت‌الاسلام اکرمی در ماهشهر
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • مسمومیت شدید جوان مشهدی در پی بلع مواد مخدر
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر