Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عباس حاجی زاده در دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس با ستاد برگزاری رقابت‌های هندبال جوانان آسیا بر میزبانی شایسته شهر شیراز از این رویداد بین المللی تاکید شد.

در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان فارس، بیان کرد: زمانی که میزبان استان فارس باشد و رئیس فدراسیون هندبال یک استان فارسی، جایی برای تعلل و کوتاهی در برگزاری مسابقات نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، با اشاره به اینکه برگزاری شایسته مسابقات هندبال جونان آسیا، به یک تعصب در اداره کل ورزش و جوانان تبدیل شده است ،تصریح کرد: همه مسئولان و کارکنان این اداره کل در کنار ستاد اجرایی مسابقات، برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات تلاش می کنند.

حاجی زاده ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان فارس، برای تامین مکان و امکانات اسکان، برگزاری مسابقات و جذب حامی، از همه لحاظ ستاد برگزاری مسابقات را حمایت می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در جلسه شورای ورزش با حضور استاندار، درباره میزبانی مسابقات و حمایت ارگان‌های مختلف استان گفتگو خواهیم کرد.

او، خطاب به اعضای ستاد برگزاری مسابقات هندبال جوانان آسیا، افزود: مسابقات باید به شکل مطلوبی برگزار شود و همه استان فارسی‌ها برای برگزاری این رقابت ها در کنار هم باشند.

همچنین رضا غلامشاهی رئیس هیئت هندبال استان فارس هم با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته‌های مختلف برگزاری مسابقات هندبال جوانان آسیا، اضافه کرد: تعیین سالن برگزاری مسابقات، آمادگی برگزاری مسابقات در زمان جدید، جذب حامی مالی و هتلینگ مسابقات از مهمترین دغدغه‌های پیش روی این ستاد است.

او، تاکید کرد: سالن دانشگاه آزاد اسلامی فارس با پیگیری علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال و موافقت طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در کشور و با حمایت‌های همه جانبه کاوه پیشقدم، یزدانپناه و مکارم، با ۲۰۰ میلیون تومان هزینه مجهز شده و مطابقت با استاندار‌های جهانی را دارد، اما در صورت بهره برداری از سالن شش هزار نفری شیراز ترجیح می‌دهیم مسابقات در این سالن که در مرکز شهر شیراز قرار دارد برگزار شود.

غلامشاهی گفت: با حضور سه تیم استان فارس در لیگ‌های برتر هندبال کشور و کسب سهمیه مسابقات آسیایی توسط تیم‌های آقایان و بانوان شهید شاملی کازرون گفت: هندبال استان فارس جایگاه شایسته‌ای در کشور دارد و برای حفظ این جایگاه نیازمند حمایت مسئولان استان هستیم.

محسن سالاری، دبیر ستاد عالی مسابقات هندبال جوانان آسیا نیز با اشاره به جایگاه هندبال فارس در کشور ، بیان کرد: علاوه بر حضور پررنگ تیم‌های فارس در هندبال کشور از میان ۵۳ فدراسیون ورزشی کشور، و حضور پاکدل رئیس استان فارسی فدراسیون هندبال باید تلاش  شود مسابقات هندبال جوانان آسیا به بهترین شکل ممکن باید برگزار شود.

در این دیدار، دکتر حاجی زاده مدیر کل ورزش و جوانان فارس، سالاری دبیر ستاد عالی مسابقات، موسوی معاون توسعه و امور ورزش استان، غلامشاهی مسؤل هیأت هندبال استان و مسؤل اجرایی مسابقات آسیایی، عبدالصاحب نکویی دبیر هیأت هندبال و مسؤل کمیته فنی مسابقات، ده بزرگی نایب رئیس هندبال آقایان و رئیس هیات هندبال شیراز و مریم کاتب مسوول کمیته روابط عمومی و تبلیغات مسابقات حضور داشتند.

 مسابقات هندبال جوانان پسر آسیا اسفندماه امسال به میزبانی شیراز برگزار می شود.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان هیات هندبال فارس مسابقات هندبال جوانان آسیا استان فارس مسابقات هندبال جوانان آسیا کل ورزش و جوانان فارس برگزاری مسابقات ستاد برگزاری استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!

مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از اداره کل ورزش استان مازندران خواست به سرعت اتفاقات رخ داده در مسابقات کشتی نونهالان این استان را بررسی و گزارش کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در حاشیه مسابقات کشتی نونهالان در مازندران امروز اتفاقات تلخ و عجیبی رخ داد. ویدئویی که از این درگیری در مجازی مجازی منتشر شده، حاکی از آن است که در درگیری از سلاح سرد استفاده شده است.

پس از اتفاقات رخ داده در جریان این رقابت‌ها، مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران خواست تا به قید فوریت، تخلفات رخ‌داده را مورد بررسی قرار داده و برای تصمیم‌گیری به این مرکز گزارش کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پیشوا
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • تاکید یک مقام تبلیغی برتکریم مقام دختران استان تهران طی دهه کرامت