Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@04:50:20 GMT

امسال دیگر قیمت مرکبات منطقی است

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۵۵۹۲

امسال دیگر قیمت مرکبات منطقی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسین زادگان استاندار مازندران پیرامون هشتمین جلسه تنظیم بازار مازندران که امروز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه با حضور مدیران استانی انجام شد، گفت: در جلسه امروز اختصاصا به مباحث مربوط به مرکبات پرداخته شد از آنجاییکه تولید بیش از ۲میلیون و هفتصد هزار تن از این محصول گویای اهمیت فوق العاده آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه هرساله قیمت نامناسب محصولات بر نارضایتی باغداران می‌افزاید، افزود: ناامیدی و نارضایتی کشاورزان خبر خوبی نیست، چون می‌تواند به اتفاقات ناخوشایندی، چون تغییر کاربری یا تغییر کشت شود که خود در دراز مدت به تولید ضربه‌ای اساسی وارد کند.

حسین زادگان گفت: با توجه به افزایش هزینه تولید و ورود سودجویان و دلالان توصیه من به کشاورزان این است که در فروش محصولات خود عجله نکنند، چون قیمت محصولات با پارسال تفاوت زیادی دارد و رضایت کشاورزان را به دنبال خواهد داشت.

او افزود: از جمله اقدامات مفید امسال برای جلوگیری از ضرر و زیان در عرضه محصول مرکبات می‌توان به امکان ذخیره سازی ۱۰۰ هزار تنی در پایانه صادراتی محصولات کشاورزی و انجام قطعی خرید تضمینی برای میوه شب عید، افزایش همکاری بین بخشی و تفاهم‌های منطقه‌ای با کشور‌های همجوار مانند عراق و روسیه و نیز اقدامات کلان دولت در زمینه اتحادیه اوراسیا و حذف تعرفه‌های صادراتی اشاره کرد که امید آن می‌رود مجموعه این اقدامات به قیمت مناسب محصولات منتهی شود.

استاندار مازندران با تاکید دوباره بر اینکه شرایط فروش محصول مرکبات نسبت به پارسال بسیار بهتر خواهد بود، گفت: تهیه سرمایه در گردش برای صنایع تبدیلی و توسعه آن‌ها و نیز استاندارد سازی انبار‌های موجود و ایجاد مکان‌های ذخیره سازی جدید از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه امروز بود که تصمیمات خوبی درباره آن‌ها گرفته شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تنظیم بازار مازندران مرکبات مازندران تغییر کاربری غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل دولت سیزدهم برای حمایت از گندمکاران در بودجه سال ۱۴۰۳ مبلغ ۲۰۰ هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم اختصاص داده است که نسبت به عملکرد بودجه سال گذشته حدود ۳۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • ۱۵۰۰ هکتار کشتزارِ داورزن زیر کشت محصولات جالیزی رفت
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ | باورهای اشتباه مردم درباره آبلیموهای سنتی
  • اولین واکنش ایران خودرو به فروش پژوپارس با قیمت جدید
  • پاسخ ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • 4 خوراکی خوشمزه و خنک برای فصل گرم
  • واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان