Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نبی‌الله خدابخشی ظهر امروز  جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و زنان و خانواده استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: ۱۵ مرکز هنری و فرهنگی ثابت، پنج مرکز روستایی، یک مرکز سیّار شهری، ۲ مرکز پستی و ۲ مرکز فراگیر در استان سمنان فعال است.

وی اضافه کرد: در ماه‌های گذشته هشت هزار و ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، برای آموزش کودکان و نوجوان استفاده از ادبیات فارسی و هنر دارای جایگاه ویژه است.

خدابخشی ادامه داد: بر اساس آمار ۵۳ هزار و ۲۸۴ نفر در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان عضو هستند.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ افزون بر ۱۳۶ هزار جلد کتاب از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به امانت برده شد که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته آن ۱۰ درصد افزایش یافت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کودکان کتاب سمنان سلامت مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۴۵ قفسه کتاب به مدارس ۱۰ استان

معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه طرح "هر کلاس، یک قفسه کتاب"، ۴۵ قفسه کتاب به مدارس ۱۰ استان اهدا کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در امتداد اجرای طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» 45 قفسه کتاب به 10 استان کشور ارسال کرد.

معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیرو اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مورد پوشش محلات هدف دفاتر تسهیل‌گری و در امتداد اجرای طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» از طریق ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تجهیز کلاس‌های درس به قفسه کتاب، در مرحله اول این طرح 80 جلد کتاب و یک تا دو عدد سرگرمی برای هر قفسه از طریق مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون به 10 استان ارسال کرد.

ارسال بیش از 66 هزار کتاب به مراکز کانون در کشور

برهمین اساس به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و یزد هرکدام دو قفسه، خراسان شمالی، خوزستان، سیستان و بلوچستان و گلستان هرکدام چهار قفسه، آذربایجان شرقی، ایلام، خراسان جنوبی هرکدام شش قفسه و آذربایجان غربی هفت قفسه ارسال شد.

تحویل قفسه‌های کتاب کانون پرورش فکری به مدارس با حضور مسئولان استانی و نماینده استانداری در مراسمی انجام می‌شود.

طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در راستای برنامه‌های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و تأکید رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش بر تجهیز کتابخانه‌ مدارس صورت می‌گیرد. پیش‌تر صحرایی گفته بود: «مطلوب ما در آموزش و پرورش این است که هر کلاس درسی یک کتابخانه کوچک داشته باشد تا به بالندگی تربیتی دانش‌آموزان کمک شود.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه
  • اهدای ۴۵ قفسه کتاب به مدارس ۱۰ استان
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان