Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس بنیاد خیرین حامی دانشگاه تربت حیدریه گفت: یکی از خیرین این شهرستان در قالب ارائه بورسیه برای رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری در تربت حیدریه از آن‌ها حمایت مالی کرده و این ایده را در راستای کمک مومنانه اجرا کرده است.

به گزارش قدس آنلاین، آرزو علومی اظهار کرد: همزمان با برگزاری کنکور سراسری، یکی از خیرین این شهرستان در قالب ارائه بورسیه برای رتبه‌های زیر هزار کنکور سراسری در تربت حیدریه از آن‌ها حمایت مالی کرده و این ایده را در راستای کمک مومنانه اجرا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس بنیاد خیرین حامی دانشگاه تربت حیدریه ادامه داد: چنانچه رتبه‌های زیر هزار کنکور سراسری دانشگاه‌های تربت حیدریه شامل دانشگاه عالی، علوم پزشکی، آزاد، پیام نور، فنی و مهندسی و فرهنگیان  را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند، به مدت چهار سال جایزه تحصیلی هر ماه ۲۵۰ هزار تومان را دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اما اگر رتبه‌های زیر هزار در سایر مناطق  پذیرفته شوند به مدت یک سال هر ماه ۲۵۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

علومی با بیان اینکه این خیر نیک‌اندیش در آستانه عید سعید فطر هدیه نقدی به ۴۲۲ دانشجوی کم‌بضاعت دانشگاه‌های تربت حیدریه اهدا کرد، ادامه داد: مبلغ اهدایی ۶۳۳ میلیون ریال در قالب کارت‌های هدیه یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی بود.

کارشناس بنیاد خیرین حامی دانشگاه تربت حیدریه با بیان اینکه کارت‌های هدیه به دانشجویان دانشگاه‌های دانشگاه تربت حیدریه، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشکده فنی و حرفه‌ای، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه علمی کاربردی این شهرستان اهدا شد، گفت: این هدایا در قالب یک پیامک به شماره تلفن همراه دانشجویان مورد نظر اعلام و سپس به آن‌ها تحویل داده شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حمایت مالی خی ر تربت حیدریه دانشگاه تربت حیدریه کنکور سراسری رتبه های زیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۵۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکز جهاد کشاورزی جلگه رخ تربت حیدریه گفت: کشت دانه‌های روغنی کلزا در اواسط شهریور ماه انجام و در اواخر خرداد ماه در این منطقه برداشت می‌شود. 
سید محمد نجفی گفت: رقم کشت شده در این بخش از نوع نپتون، هیدرومیل و ماراتون است و با هدف حمایت از کشاورزان نیز از این محصول پر ارزش ۵۰۰ کیلوگرم بذر از این نوع در بین کشاورزان توزیع شده‌است. 
وی افزود: پیش بینی می‌شود در فصل برداشت این محصول بیش از ۳۰۰ تن کلزا از سطح مزارع منطقه رخ برداشت شود. 
نجفی گفت: تاکنون ۷۵ تن انواع کود در اختیار کشاورزان کلزا کار گذاشته شده و کارشناسان مرکز جهاد کشاورزی بخش نیز نظارت و پیگیری جدی بر کار کاشت، داشت و برداشت این محصول را بر عهده دارند.

دیگر خبرها

  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت گیلان
  • بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه
  • حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد