Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل با اشاره به اینکه نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و زدن ماسک به دانش‌آموزان آموزش داده شود، گفت: در حال حاضر مدارس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی شده و حضور در مدارس اجباری نیست.

مسعود امامی‌یگانه 19 شهریور در جلسه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اردبیل اظهار کرد: نیاز است برای تامین اقلام بهداشتی  مدارس اردبیل به ویژه ماسک و مواد ضدعفونی از ظرفیت دستگاه‌های  اجرایی و خیران استفاده شود که انتظار می‌رود اهتمام ویژه‌ای در این زمینه انجام یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امامی‌یگانه با بیان اینکه در حال حاضر مدارس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی شده و حضور در مدارس اجباری نیست، افزود: این امر استرس والدین و دانش‌آموزان را کاهش داده است و استفاده از شبکه شاد نیز مبنای کار است که انتظار می‌رود متولیان استفاده از شبکه شاد را در مناطق مختلف کاربردی و عملیاتی کنند تا خانواده‌ها و دانش‌آموزان دغدغه نداشته باشند.

وی از نظارت و بازرسی‌ها بر نحوه تشکیل کلاس‌های درس و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس اردبیل خبر داد و ادامه داد: این نظارت در راستای ارج نهادن به سلامت دانش‌آموزان تداوم می‌یابد.

امامی یگانه ادامه داد: خوشبختانه تعامل و همکاری خوبی در مدارس توسط معلمان و مدیران و والدین و آموزش پرورش برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی وجود دارد و از تمام ظرفیت‌ها برای این امر استفاده می‌شود که سلامتی دانش‌آموزان اولویت اساسی برای همگان است.

فرماندار اردبیل یادآور شد: انتظار می‌رود در کلاس‌های درس علاوه بر آموزش کتب درسی نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و زدن ماسک نیز به دانش‌آموزان آموزش داده شود تا دانش‌آموزان به عنوان سفیران سلامت و آموزشی هم در بین خانواده و جامعه تاثیرگذار باشند که این امر بسیار حائز اهمیت است.

به گفته وی والدین و دانش‌آموزان و کادر آموزشی دغدغه و مطالباتی هم دارند که تحقق این مطالبات و برطرف کردن دغدغه‌هایشان باجدیت پیگیری می‌شود و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

فرماندار اردبیل یادآور شد: از صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز انتظار می‌رود رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس را زیرنویس و در قالب تولید برنامه‌های آموزشی ارائه دهد که این امر نقش ویژه‌ای در آموزش دانش آموزان خواهد داشت.

امامی‌یگانه خواستار افزایش اعتبارات آموزش و پرورش شد و گفت: در این زمینه رایزنی‌های لازم با استاندار اردبیل و دستگاه‌های متولی انجام می‌شود.

وی افزود: باتوجه به شرایط وضعیت کرونا در اردبیل فعالیت رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها و بستنی فروشی‌ها با ظرفیت 50 درصد خواهد بود و رعایت موارد بهداشتی اجباری بوده و تصمیمات جدید نیز با اعلام شرایط جدید کرونا در اردبیل اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پروتکل های بهداشتی ماسك بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی رعایت دستورالعمل های بهداشتی انتظار می رود امامی یگانه دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر آموزش و پرورش خوانسار در نشست شورای آموزش این شهرستان گفت: در پویش سپاس از معلم دانش آموزان و اولیاء دانش آموزان در مدارس خوانسار به برگزاری برنامه‌های فرهنگی پرداختند.
مرتضی گرجی افزود: ۴۸ واحد آموزشی درشهرستان فعال است که فرسوده بودن برخی از مدارس و کمبود کادر آموزشی از عمده مشکلات سال آموزشی جدید در خوانسار بوده است.
وی گفت: آسفالت محوطه مدرسه شهیدان سقایی و رفعتی خوانسار و استحکام بخشی دبیرستان مفتح شهر ویست از جمله مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش در راستای حل مشکلات این دو واحد آموزشی است.

دیگر خبرها

  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار