Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: طبق صحبت‌هایی که با اسکوچیچ داشتم، ایده‌های خوبی برای تیم ملی دارد و بدون شک اتفاقات خوبی برای تیم ملی فوتبال ایران خواهد افتاد.

خبرگزاری میزان - به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان صحبت‌هایی را در مورد شرایط فوتبال ایران انجام داده که متن آن را در زیر می‌خوانید:

*وضعیت تیم ملی و شرایط حضورمان در جام جهانی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

کادر فنی کار خیلی سختی دارد تا تیم ایده آل خود را انتخاب و بچیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست داشتیم برای شهریور ماه دو بازی دوستانه در روزهای فیفا برگزار کنیم که فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه‌ای از لغو بازی‌های "فیفا دی "خبر داد و این شرایط را سخت کرده است. دوری ما از لحاظ تیم بودن باعث خواهد شد تا مسیر سختی را طی کنیم و به خواسته خود که همانا حضور در جام جهانی است برسیم. مطمئنم طبق صحبت‌هایی که با اسکوچیچ داشتم، ایده‌های خوبی برای تیم ملی دارد و بدون شک اتفاقات خوبی برای تیم ملی فوتبال ایران خواهد افتاد. او دوست دارد به تیم ملی فوتبال ایران کمک کند و تیم بزرگی بسازد که مردم به آن افتخار کنند، مانند تیم ملی در زمان کی‌روش. امیدوارم در اردوی مهرماه تیم ملی بچه ها را ببینیم و دل مردم ایران را شاد کنیم.

*هدف امروزتان چیست؟ سومین جام جهانی پیاپی؟

بدون شک ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور خواهد داشت و قطر باید منتظر ما باشد. اگر قرار است ۴ تیم به جام جهانی بروند یکی از آن چهار تیم، تیم ملی فوتبال ایران است. ایران قدرتی است که سال‌های سال نشان داده موفق بوده و در حال رشد است. ۴ بازی سخت داریم و دو بازی از آن ۴ بازی بسیار حیاتی و حساس است. امیدوارم با کمک هواداران بتوانیم موفق باشیم و دل مردم را شاد کنیم، اما اگر کرونا تا سال دیگر باشد باید تلاش بیشتر کنیم و با دعای خیر مردم صعود کنیم. امیدوارم به عنوان تیم اول صعود کنیم.

*تجربه شیرینی که در بازی ایران و پرتغال رخ داد. چطور پنالتی یکی از بهترین بازیکنان جهان را مهار کردید؟

تا ساعت ۲ نصفه شب بیدار می‌ماندم تا بتوانم ضربات پنالتی رونالدو را آنالیز کنم. رونالدو طی ماه‌های قبل از جام جهانی بیشتر ضرباتش را به یک سمت و جهت زده بود. من بر اساس آنالیزی که انجام داده بودم به سمت پنالتی رونالدو شیرجه زدم و توپ را مهار کردم. وقتی دیدم طی چند بازی اخیر حتی در دیدار برابر اسپانیا پنالتی رونالدو به کدام سمت زده شده تصمیمم را گرفتم که به همان سمت شیرجه بزنم. اگر دقت کنید می‌بینید حتی از پشت خط جلو آمدم و شیرجه زدم و توپ را مهار کردم که داور به خاطر شیرجه بلندم پنالتی را تجدید نکند. با این کارم دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کردم.

*شرایط در بلژیک چگونه است؟

حدود ۲ ماه است که در این کشور به سر می‌برم. شرایطی که در بلژیک است، بسیار مطلوب است. حضور در این تیم به من کمک خوبی خواهد کرد. انگیزه بالایی دارم تا عملکرد موفقی در این کشور داشته باشم. خیلی سخت است که در اروپا حضور داشته باشی و نوع متفاوتی از تمرینات، زمین و امکانات را تجربه کنی. تجربه حضور در اروپا و حتی نوع تمرینات بسیار متفاوت‌تر از آسیا است. اینجا سرعت تمرین بسیار بالا است و بدون شک حضورم در این کشور باعث خواهد شد تجربیات بالاتری را به دست آورم. بیشتر بخوانید: نورشرق: اطلاعات قرارداد‌ها توسط واسطه‌ها باید ثبت شود

انتهای پیام/

برچسب ها: علیرضا بیرانوند فدراسیون فوتبال اسکوچیچ کی‌روش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند علیرضا بیرانوند فدراسیون فوتبال اسکوچیچ کی روش تیم ملی فوتبال ایران خوبی برای تیم ملی جام جهانی بدون شک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۶۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم

تیاگو سیلوای ۳۹ساله آخرین سال قراردادش با چلسی را می‌گذراند و هنوز نمی‌داند فصل آینده چه خواهد کرد. قرارداد این برزیلی ۳۹ساله با چلسی تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد.

به گزارش اسپورت ۲۴، تیاگو سیلوا در پاسخ به سوالی درباره بازنشستگی‌اش از فوتبال گفت:‌ در روزهای آینده از تصمیم من باخبر خواهید شد. الان نمی‌خواهم چیزی بگویم. از نتیجه بازی با منچسترسیتی و شکست تیم ناراحتم اما دیر یا زود خبرش منتشر می‌شود. قبلا تصمیمم را گرفته‌ام اما اکنون زمان مناسبی برای اعلام آن نیست.

تیاگو سیلوا چهارمین فصل حضورش در چلسی را سپری می‌کند. او از سال ۲۰۲۰ که از پاری‌سن‌ژرمن به چلسی پیوست، توانسته است در قلب خط دفاعی این تیم لندنی به‌خوبی انجام وظیفه کند. این مدافع ۳۹ ساله یکی از بازیکنان کلیدی پوچتینو در این فصل بوده و با وجود ۳۹ سال سن از شرایط خوبی برخوردار است.

مدافع برزیلی در بخش بعدی صحبت‌هایش گفت: چهار سال خوب را در اینجا سپری کردم. این طور نیست که به خودم اعتقادی نداشته باشم اما یافتن بازیکنانی که در ۳۹ سالگی در سطح بالایی در لیگ برتر بازی می‌کند راحت نیست. دوست ندارم درباره خودم صحبت کنم. با این حال در نیمه‌نهایی جام حذفی آماده بازی در وقت اضافه هم بودم! هر چند فکر می‌کنم می‌توانم چند سال دیگر از فوتبال بازی‌کردن لذت ببرم.

تیاگو سیلوا سال ۲۰۲۰ بعد از سال‌ها حضور در پاری‌سن‌ژرمن از این تیم جدا و راهی لیگ برتر انگلیس شد. سیلوا در لیگ جزیره پیراهن چلسی را پوشید و طولی نکشید که بازوبند کاپیتانی تیم به او رسید و به بازیکنی کلیدی در جمع آبی‌های لندن تبدیل شد. تیم‌های عربستانی به دنبال جذب او در تابستان‌اند.

قبل از پیوستن به چلسی، سیلوا برای پاری‌سن‌ژرمن، میلان، پورتو، یوونتود و فلومیننزه برزیل بازی می‌کرد. او قهرمان سری A ایتالیا، قهرمان هفت دوره لیگ فرانسه، قهرمان یک دوره لیگ قهرمانان اروپا و سوپرجام اروپا نیز شده است.

کد خبر 846372 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری؛ بازیکن کامل؟ ترکیبی از مسی و رونالدو!
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • چادرملو: این صحنه پنالتی صدرصد بود(عکس)
  • سرمربی سابق پرسپولیس: تیم اوسمار اقتصادی بازی نمی‌کند
  • اوسمار نشان داده در بازی‌ها ایده دارد | از الان هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد | پرسپولیس اقتصادی بازی نمی‌کند
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان
  • پاننکا: سی بار پاننکا زدم یکیش گل نشد!
  • استعفای ربیعی خواسته هواداران تیم دوب آهن بود
  • یکسان اجرا نشدن قانون آزاردهنده است