Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@11:25:16 GMT

احتمال افزایش قیمت گوشت مرغ در گلستان

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۶۳۰۷

احتمال افزایش قیمت گوشت مرغ در گلستان

طلوعیان گفت: با تغییر و تحولات قیمت نهاده های دامی حفظ قیمت فعلی مرغ امکان پذیر نیست و ممکن است شاهد افزایش قیمت مرغ باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حسین طلوعیان» ظهر امروز (چهارشنبه 19 شهریور) در ستاد تنظیم بازار استان گلستان با اشاره به بررسی نرخ تورم در استان اظهار کرد: در توزیع نهاده های مرغ در کشور مشکلاتی به وجود آمده است و با توجه به وضعیت نهاده ها و قیمت مرغ تاکنون با مساعدت امور دام و جهاد کشاورزی گلستان و اختصاص سهمیه توانستیم قیمت مرغ را ثابت نگاه بداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: نیاز استان گلستان به گوشت مرغ روزانه بالغ بر 65 هزار تن است و با تغییر و تحولات قیمت نهاده های دامی حفظ قیمت فعلی مرغ امکان پذیر نیست و در روزهای آینده ممکن است شاهد افزایش قیمت مرغ باشیم.

 

طلوعیان یادآور شد: قیمت جدید نهاده ها با توافق جهاد و کارگروه تنظیم بازار محاسبه می شود و اثر آن در قیمت مرغ باعث افزایش قیمت تمام شده گوشت مرغ می شود.


وی به سهمیه شکر استان اشاره کرد و گفت: به استان گلستان برای مصرف خانوار، صنف و صنعت سهمیه شکر در نظر گرفته شده است که در تیرماه این سهمیه یک هزار و 422 تن در مرداد دو هزار و 132 تن و در شهریور یک هزار و 431 تن بود.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان یادآور شد: در جذب شکر سهمیه ای در بخش صنف و صنعت استان گلستان مشکلی وجود ندارد اما در  بخش مردمی از میزان 701 تن شکر که در تیرماه در نظر گرفته شده است و 200 تن باقی مانده است.

 

طلوعیان بیان کرد: براساس مصوبه های گذشته بنا شد که شکر به صورت بسته بندی شده و به قیمت هر کیلو هشت هزار و 700 تومان عرضه شود و این قیمت در بازار کشش ندارد و در خواست داریم شکر به صورت فله که قیمت پایین تری دارد در بازار عرضه شود.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: قیمت مرغ نرخ تورم استان گلستان افزایش قیمت قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۶۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت مرغ امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل ران مرغ، مرغ زنده، مرغ بدون استخوان، فیله مرغ، پا مرغ، مرغ کشتار روز، ران مرغ با پوست و مرغ سبز اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت مرغ سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • (ویدئو) احتمال طغیان رودخانه‌ها در اصفهان، گلستان، یزد و سمنان
  • افزایش سهمیه کاروانهای حج تمتع در گلستان
  • قیمت گوشت مرغ امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ در حاشیه روخانه‌ها توقف نکنید
  • احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ هم استانی‌ها از توقف در حاشیه روخانه‌ها دوری کنند
  • پیش بینی تولید ۱.۵ میلیون تُن برنج در مازندران
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین
  • صدور هشدار نارنجی؛ شروع باد و باران شدید از فردا
  • واکنش سریع بانک مرکزی به یک خبر دلاری/ گوشت ۲۸۵ هزارتومانی در راه است/ کاهش قیمت طلا و سکه و خودرو در بازار