Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@17:45:22 GMT

۱۲ اخلال‌گر بازار ارز در پایتخت دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۶۳۹۷

۱۲ اخلال‌گر بازار ارز در پایتخت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: رفتار افرادی که قصد اخلال در حوزه ارز و سکه را دارند، به طور مستمر رصد می‌شود و در همین راستا طی روز گذشته ۱۲ نفر دستگیر شدند.

قدس آنلاین:سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از منطقه شوش و در جمع خبرنگاران افزود: در این حوزه دیگر دستگیری‌های حجمی نداریم و سعی پلیس این است که با اطلاعات و دقت لازم وارد عمل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پلیس پیش از این اعلام کرده بود که طی روز گذشته عده‌ای از افراد سودجو که در فضای مجازی به تاسیس اتاق‌های معاملات کاغذی ارز اقدام کرده بودند و با انجام این گونه معاملات به صورت هدفمند، موجب ایجاد تنش در بازار ارز می‌شدند، در یک عملیات منسجم و از پیش طراحی شده دستگیر شدند.

پلیس به دنبال تثبیت طرح پاکسازی محله‌های شوش، هرندی و مولوی

وی همچنین با بیان اینکه در ادامه طرح پاکسازی مناطق دروازه غار، شوش، مولوی و تثبیت از معتادان متجاهر کارهای زیادی انجام شده، اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت منطقه نسبت به گذشته خیلی بهتر است و ما دنبال تثبیت این وضعیت هستیم.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: امروز جلسه‌ای داشتیم و بر اساس این جلسه تقسیم وظایفی برای اجرای تثبیت وضعیت این منطقه نیز انجام شد.

به گفته سردار رحیمی اگر دستگاهی از وظیفه خود سرپیچی کند، تحت پیگرد دستگاه قضایی قرار می‌گیرد.

طرح پاکسازی محله‌های شوش، هرندی و مولوی از معتادان متجاهر بعد از اینکه شخص رهبری در جلسه‌ای راجع به موضوع «هرندی» صحبتی کردند، توسط پلیس و دستگاه‌های دیگر در هفتم بهمن سال ۹۷ شروع و تا ۱۵ روز، کار پاکسازی انجام شد؛ اکنون بالغ بر یک سال و ۸ ماه از این طرح می‌گذرد و وضعیت بهتر شده اما پلیس به دنبال تثبیت این طرح است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سردار رحیمی اخلال گران بازار ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت قابل قبول هوای پایتخت

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین شاخص کیفیت هوای پایتخت هم اکنون (۷ فروردین) در وضعیت قابل قبول است.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۵۰ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط پاک قرار داشت.

آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۵۵ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود؛‌ بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول(سالم) یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردی بازار فارکس در مازندران دستگیر شد
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • گروگان‌گیری اتباع در محله دولت آباد شهر ری
  • گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند
  • وضعیت قابل قبول هوای پایتخت