Web Analytics Made Easy - Statcounter

حصاری گفت:به همت اداره ترویج مهارت‌های پژوهشی معاونت پژوهش این حوزه، دوره تربيت مربي درس مهارتي پژوهشي روش تحقیق در سال ۹۹، برگزار می شود، گفت: اين دوره به صورت مجازی و از طریق سامانه lms حوزه علمیه خراسان برگزار خواهد شد.

«هادي حصاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با بیان اینکه به همت اداره ترویج مهارت‌های پژوهشی معاونت پژوهش این حوزه، دوره تربيت مربي درس مهارتي پژوهشي روش تحقیق در سال ۹۹، برگزار می شود و ثبت نام در این دوره تا ۳۰ مهر ادامه دارد، گفت: اين دوره به صورت مجازی و از طریق سامانه lms حوزه علمیه خراسان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ترويج و گسترش پژوهش معاونت پژوهش حوزه علميه خراسان افزود: با توجه به اهميت آموزش پژوهش محور و لزوم گذراندن دوره‌هاي پژوهشي در پایه های ۴ و ۵، اين دوره با هدف تربیت اساتید توانمند در امر تدریس درس روش تحقیق برنامه‌ریزی شده است و طلاب دارای مدرک سطح ۲ و توانمند در امر تدریس و دارای اثر علمی (کتاب یا مقاله) می توانند در این دوره ثبت‌نام و پس از گذراندن آن، در مصاحبه علمی جهت دریافت مجوز تدریس شرکت نمایند.

 

وی با اشاره به اينكه در اين دوره از كارگاه تربيت مربي مهارت‌هاي پژوهشي از حضور مجید طرقی بهره می‌بریم، اظهار داشت: سعي بر اين بوده است كه از اساتيد صاحب سبك و روش در اين دوره‌ها استفاده شود تا طلاب علاوه بر يادگيري محتوايي، با انواع سبك‌هاي تدريس نیز، آشنا شوند.

 

حصاري با بيان اينكه اين دوره در ۸ جلسه و به مدت ۱۶ ساعت از طریق سامانه آموزش مجازی حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود، تاکید كرد: حضور طلاب متقاضي تدريس كه شرايط تدريس را داشته باشند و تاكنون در اين دوره شركت نكرده‌اند، جهت دریافت مجوز تدریس الزامي است.

 

مدیر ترويج و گسترش پژوهش معاونت پژوهش حوزه علميه خراسان با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در این دوره از ۱۰ شهریورماه تا ۳۰ مهرماه است، در پایان یادآورشد: اخبار و اطلاعات دوره ها و برنامه های معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان از طریق پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/joinchat/۱۸۴۶۰۱۸۰۸۲C۰۶۷d۴۹۱c۵f منتشر و اطلاع رسانی میگردد و شماره تماس ۳۲۰۰۸۴۶۴ نیز برای کسب اطلاعات بیشتر در اختیار طلاب قرار دارد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان دوره آموزشی دوره های تربیت مربی حوزه علمیه حوزه علمیه خراسان معاونت پژوهش روش تحقیق ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت ۱۵ همتی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه در خدمت حل مسائل کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، محمدجواد صدری مهر در گردهمایی مدیران مراکز نوآوری که در محل کارخانه هوشمندسازی و نوآوری امیدبوم (امیدینو) برگزار شد، «مراکز نوآوری» را مراکزی مسئله محور خواند و اظهار کرد: در مراکز نوآوری، مسائل اساسی کشور تعریف می‌شود و به سمت حل مسئله حرکت می‌کنیم.

وی ضمن اشاره به اینکه در اکوسیستم نیازمند یک ارتباط منطقی هستیم؛ افزود: شبکه‌سازی و هم‌افزایی میان مراکز نوآوری و تقسیم صحیح و اصولی مسائل اساسی کشور میان آنها و اشتراک‌گذاری با یکدیگر یک ضرورت تلقی می‌شود که عدم شناخت این ضرورت در کشور احساس می‌شد.

مدیرکل دفتر توسعه زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری با اشاره به ضرورت توسعه مراکز نوآوری در استان‌ها، گفت: استان‌ها نیز باید براساس ظرفیت‌ها خود اقدام به ایجاد مراکز نوآوری کنند. مثلا استان‌هایی مانند کرمان و یزد که مسائل معدنی زیادی دارند، باید دارای مراکز نوآوری معدنی باشند تا بتوانند به سؤالات صنایع معدنی استان خود پاسخگو باشند.

به گفته او، باتوجه به اینکه امسال ظرفیت تخصیص اعتبار مالیاتی به تحقیق و پژوهش برای حل مسائل اساسی کشور داریم، مراکز نوآوری کشور با شبکه سازی نقش جدی تری را بازی خواهند کرد.

وی همچنین از ظرفیت ۱۵ همتی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه جهت حل مسائل اساسی کشور برای سال جاری خبر داد.

صدری مهر ادامه داد: طی دو روز برگزاری این گردهمایی که روز دوم آن فردا در محل معاونت علمی ریاست‌جمهوری خواهد بود، مسائل ایجاد این مراکز را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا به مدل مناسب این مراکز در کشور برسیم.

مدیرکل دفتر توسعه زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری معاونت علمی در پایان ابراز امیدواری کرد که طی این گردهمایی، هسته اولیه ‌شبکه مراکز نوآوری شکل بگیرد.

کد خبر 6085558 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • ظرفیت ۱۵ همتی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه برای حل مسائل
  • نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • ظرفیت ۱۵ همتی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه در خدمت حل مسائل کشور
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین رویدادتربیت مربی هوش مصنوعی، درزاهدان
  • آغاز برداشت خوشه های طلایی در خراسان جنوبی 
  • اردوی هلال احمر کشور در زنجان آغاز شد