Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:50:26 GMT

۵۵۰ هزار متر مربع از معابر روستایی قوچان آسفالت شد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۶۸۳۰

۵۵۰ هزار متر مربع از معابر روستایی قوچان آسفالت شد

هادی رجایی نیا ظهر امروز در حاشیه افتتاح مجتمع چندمنظوره سلامت در روستای قاچکانلو شهرستان قوچان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعتبارات تامین‌ شده برای آسفالت روستایی از محل طرح‌های هادی بنیاد مسکن بوده است و عمده آن یعنی ۴۵۰ هزار مترمربع به‌صورت مشارکتی از محل بودجه دهیاری‌ها و بنیاد مسکن تامین‌ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از آرمان‌ها و دغدغه‌های نظام پس از پیروزی انقلاب اسلامی را توسعه و آبادانی روستاها و توجه به مناطق محروم دانست و ادامه داد: این موضوع در دستور کار همه دولت‌ها بوده و امروز عمده خدمات به سمت مناطق روستایی سوق داده‌ شده است.

فرماندار قوچان گفت: تا پایان فعالیت دولت تدبیر و امید همه روستاهای این شهرستان به‌جز تعدادی اندک از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

رجایی نیا با بیان این که برخی منابع در روستاها از جمله منابع آبی به دلیل خشکسالی دچار مشکلات و محدودیت‌هایی شده است یادآور شد: اشتغال و کسب درآمد پایدار در سطح روستاها امری مهم است که معین‌های اقتصادی زمینه را برای شناسایی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های روستایی انجام می‌دهند.

وی گردشگری را یکی از روش‌های مناسب برای ایجاد اشتغال پایدار در سطح روستاها دانست و افزود: امروز توجه مردم شهرها به روستاها بیشتر شده به‌طوری ‌که بازگشت به روستاها افزایش‌یافته است.

فرماندار قوچان گفت: اجرایی پروژه‌هایی همچون مجموعه چندمنظوره سلامت در روستاها از مصادیق کارکرد فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، اقتصادی و اشتغال‌زایی است.

مجموعه چندمنظوره سلامت روستای قاچکانلو در محوطه‌ای به متراژ پنج  هزار و ۲۰۰ مترمربع با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال طی مدت ۶۰ روز احداث‌ شده است.

این مجموعه شامل ۱۳ آلاچیق، محوطه بازی ویژه کودکان و سوله ورزشی است و مرحله دوم این پروژه نیز در فضایی به متراژ ۳۰۰ مترمربع به‌منظور احداث دو واحد اقامتی پذیرایی آغاز شده است.

شهرستان ۱۸۰ هزار نفری قوچان در فاصله ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها دولت تدبیر و امید قوچان توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دولت تدبیر و امید قوچان توسعه روستایی دولت تدبیر و امید قوچان توسعه روستایی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر کحالی شهردار ناحیه یک در خصوص اجرای این عملیات در بزرگراه شهید باقری گفت: عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت این بزرگراه در محدوده ناحیه یک تا بزرگراه رسالت به متراژ ۳۵۰۰ متر مربع و ۹۳۲ تن آسفالت در حال اجرا می‌باشد.

به گفته کحالی نظارت مستمر بر کیفیت آسفالت معابر، جلوگیری از فرسودگی و تخریب معابر ترددی وسایل نقلیه و افزایش ضریب ایمنی تردد شهروندان از جمله موارد مهم در دستور کار عوامل خدوم ناحیه بوده و هم زمان با اجرای این پروژه نیز در سطح محلات ناحیه بنا به درخواست شهروندان و کارشناسی‌های صورت گرفته لکه‌گیری معابر فرعی، بازسازی و آسفالت‌ریزی نیز انجام شده است.

براساس این گزارش عملیات آسفالت‌ریزی مکانیزه در بزرگراه شهید باقری از ساعت ۲۳ تا ۵ بامداد در حال انجام است و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در طی دو هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • ۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد