Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-16@12:12:31 GMT

واحد اوره پتروشیمی لردگان وارد مدار تولید شد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۷۱۱۵

واحد اوره پتروشیمی لردگان وارد مدار تولید شد

فاز سوم پتروشیمی لردگان به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده اوره غرب کشور با ظرفیت تولید روزانه ۳ هزار و ۲۵۰ تن با اتکا به توان داخلی وارد مدار تولید شد.

 

به گزارش «انرژی امروز» از شانا به نقل از شرکت گروه سرمایه‌گذاری ایرانیان (پترول)، محسن محمودی، مدیرعامل پتروشیمی اوره لردگان با اعلام این خبر اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی مدیریت و کارکنان این مجموعه، واحد اوره به‌عنوان فاز سوم این مجتمع به تولید رسید تا مجموع تولید کود اوره در بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده اوره غرب کشور با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ۷۳ هزارتن اوره ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی کامل این مجموعه در سه فاز تعریف شده بود که فاز نخست شامل واحدهای یوتیلیتی و واحدهای جانبی – که تمامی نیازهای اوره و آمونیاک را تولید می‌کنند – شهریورماه ۱۳۹۸ راه‌اندازی شد، افزود: واحد آمونیاک نیز به‌عنوان فاز دوم با ظرفیت ۸۰ درصد اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ در مدار تولید قرار گرفت و هم‌اکنون محصولات آن به فروش می‌رسد.

 

مدیرعامل پتروشیمی اوره لردگان با قدردانی از تلاش‌های صورت‌گرفته به‌منظور بهره‌برداری از این مجتمع گفت: روحیه بسیار خوبی در همه همکاران که هر یک به‌ نوعی در تکمیل کردن این مجموعه نقش‌آفرینی کردند وجود داشت و توانستیم این پروژه را با ۲۸ میلیون نفرساعت کار بدون حادثه برای بهره‌برداری آماده کنیم. ثبت این رکورد افتخاری برای صنعت پتروشیمی است و تأثیر تلاش همکاران این مجموعه در این منطقه محروم کشور به‌خوبی در رونق اقتصادی منطقه مشهود است.

 

محمودی اظهار کرد: از اینکه این پتروشیمی بدون وجود کارشناس خارجی و به‌ دست متخصصان داخلی و نیروهای جوان ساخته شده احساس غرور می‌کنیم و این پیام بزرگی برای بخش صنعت است و نماد واقعی اقتصاد مقاومتی و باورهای داخلی است که می‌توان با تلاش و دوری از انفعال و سرگردانی، همت کرد و کارهای بزرگ انجام داد.

 

وی با اشاره به آثار مثبت این طرح برای توسعه اقتصادی منطقه تصریح کرد: با افتتاح این پتروشیمی ۷۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۲ هزار نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به‌کار خواهند شد که بیشتر آنها نیروهای بومی را شامل می‌شود.

برچسب هاشرکت کودشیمیایی اوره لردگان (سهامی عام)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: یکی از راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی روز شنبه (۲۵ فروردین‌ماه) طی آیینی به مناسبت عید فطر از همه فعالان صنعت پتروشیمی خواست اهتمام جدی و هم‌افزایی بیشتری در مسیر تحقق اهداف راهبردی سال ۱۴۰۳ داشته باشند.

وی در حاشیه این دیدار با بیان اینکه نامگذاری سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی رهبر معظم انقلاب، نقش و مسئولیت فعالان صنعت پتروشیمی را مضاعف کرده است، یادآور شد: بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان امسال نقش تعیین‌کننده‌ای در رشد تولید و توسعه اقتصادی کشور دارد.

این آیین با حضور اعضای هیئت مدیره و کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیران عامل هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی و مدیران ارشد این صنعت برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بزرگترین آب شیرین‌کن خوزستان در آبادان وارد مدار می‌شود
  • بازگشت واحد ۲ گازی نیروگاه شهیدرجایی به مدار تولید 
  • بازگشت واحد ۲ گازی نیروگاه شهیدرجایی به مدار تولید
  • بازگشت واحد ۲ نیروگاه بعثت به مدار تولید
  • آب شیرین‌کن «کاشی کرتی جاسک» وارد مدار می‌شود
  • واحد 4 بخار نیروگاه بندرعباس به مدار تولید بازگشت
  • واحد دوم نیروگاه بیستون وارد مدار تولید شد
  • ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد
  • ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳