Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان و جلسات متعدد و با گذشت سه سال از تاسبس فضای آموزشی تنها هنرستان  کشاورزی  کهگیلویه و بویراحمد مستقل می‌شود.

جلسه  بررسی حل مشکل فضای  آموزشی هنرستان کشاورزی  حضرت  آیت‌الله ملک‌حسینی ظهر امروز با حضور مدیرکل امور اجتماعی  استانداری، رئیس  سازمان جهاد کشاورزی، معاون آموزش  متوسطه آموزش و پرورش، رئیس  سازمان نطام مهندسی  کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد و مدیر هنرستان کشاورزی در دفتر معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در  این جلسه گفت:  مشکل فضای  آموزشی  هنرستان کشاورزی از سال‌های گذشته تا‌کنون مطرح بوده است  که این جلسه به دستور استاندار برای حل این مشکل برگزار شده است.

حجت‌الاسلام سید علی‌فتح میر‌محمدی افزود:  با توجه به بازگشایی مدارس و شبانه روزی بودن این هنرستان جابجایی سازمان نظام مهندسی کشاورزی  یک ضرورت بوده که خوشبختانه فضا  برای این سازمان  از ناحیه  سازمان جهاد کشاورزی پیش بینی شده و انتظار می‌رود حداکثر تا فردا این سازمان جابجا شود تا مشکل فضای  آموزشی  این هنرستان حل شود.

در ادامه رئیس سازمان جهاد کشاورزی  استان در این جلسه تقویت و تجهیز هنرستان کشاورزی را از اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی  عنوان کرد و گفت: قریب ۲ ماه است  با وجود کمبود فضا  با جابجائی‌هایی که انجام گرفته فضا  برای نظام  مهندسی  کشاورزی آماده  شد که برای جابجایی هیچ مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه سازمان نظام  مهندسی  کشاورزی مانند سازمان نظام  مهندسی و دامپزشکی یک تشکل صنفی و غیر دولتی است گفت: این سازمان  با توجه به درآمد‌زا بودن باید به سمت احداث ساختمانی  مستقل برود که در چنین شرایطی زمین در اختیار آنها  قرار می‌دهیم.

 

 نعمتی رئیس سازمان  نظام مهندسی کشاورزی استان  نیز گفت:بیش از ۷۰ درصد وسایل و تجهیزات به ساختمان‌  جدید منتقل شده است.

نعمتی یکی از مشکلات فعلی جابجایی  را عدم انتقال خط تلفن جهت اتوماسیون اداری  دانست و گفت: انتظار می رود مخابرات جهت این موضوع  همکاری لازم را داشته باشد.

 ایوب رضایی معاون آموزش  متوسطه  اداره کل اموزش و پرورش‌  استان که در جلسه حضور داشت افزود: تاسیس هنرستان کشاورزی  بعد از ۲۰ سال از اقدامات خوب و ماندگار جهت تربیت نیروی انسانی بخش کشاورزی بود

ایوب رضایی  با تقدیر و تشکر از تلاش‌های دلسوزانه مدیر این هنرستان  جهت مستقل شدن فضای  آموزشی  این هنرستان گفت: با رفع مشکلات فیزیکی و استقبال خوب دانش آموزان، رشته‌های بخش کشاورزی این هنرستان توسعه می‌یابد.

در پایان هم مدیر هنرستان کشاورزی حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی  یاسوج از رویکرد تعاملی و نگاه ویژه  رئیس  سازمان  جهاد کشاورزی استان  نسبت به حل مشکلات این هنرستان گفت: تنها راه توسعه استان  همگرایی و هم افزایی بین دستگاهی است که باید در استان تقویت شود.

سید ولی موسوی با اظهار گلایه از رئیس  سازمان نظام  مهندسی کشاورزی که با گذشت  ۲ماه از آماده  شدن فضا  هنوز تخلیه نکرده است گفت: انتظار  می رود با توجه به بازگشایی  مدارس حداکثر تا فردا  فضا  تخلیه ودر اختیار هنرستان قرار گیرد.

 

موسوی توجه به‌ آموزش دانش‌آموزان را مهمتر از  یک تشکل صنفی دانست و گفت: نظام  مهندسی کشاورزی‌  یک تشکل صنفی است که بابت ارایه خدمات  هزینه دریافت می‌کند اما چند سال است که مانع بزرگی برای توسعه هنرستان کشاورزی  بوده است

در این جلسه مصوب شد استانداری موضوع  انتقال  خطوط  تلفن نظام  مهندسی را از طریق مخابرات پیگیری و نظام  مهندسی  کشاورزی  حداکثر تا فردا  ۲۰ شهریور تخلیه کند.!

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هنرستان کشاورزی مهندسی کشاورزی جهاد کشاورزی سازمان نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در راستای دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد و اجلاسیه ۴۲۴ شهید شهرستان کهگیلویه، یادواره نخستین شهید مدافع وطن پس از انقلاب در بقعه امامزاده پهلوان برگزار شد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در این مراسم با اشاره به اینکه شهید برفی‌پور اولین شهید مدافع وطن کهگیلویه بعد از پیروزی انقلاب بوده است، گفت: پیش از این در یادواره‌هایی از قبیل یادواره ۴۸ شهید ارتش که با حضور مسئولان کشوری در گلزار شهدای دهدشت برگزار شده بود یاد و خاطره و رشادت این شهید گرامی داشته شد. سرهنگ علی اصغر پوربهشت افزود: ششم اردیبهشت امسال اجلاسیه شهدای ارتش در گچساارن برگزار خواهد شد. وی با بیان اینکه شهدا به یادواره نیاز ندارند، ادامه داد: هر یادواره برای یادآوری آرمان‌های شهداو بازخوانی فرهنگ ایثار و شهادت به خود ما است. فرماندار کهگیلویه هم در این آیین معنوی اقدام تنبیهی سپاه پاسداران را اقدامی مهم در دفاع از کیان میهن اسلامی خواند و گفت: هدف استکبار جنگ با اندیشه‌های انقلاب اسلامی است. حمزه محقق‌زاده افزود: دشمن اهداف اقتصادی را با تحریم تحمیل می‌کند پشت سر این تحریم، اما اندیشه‌ای است که به سمت فرهنگ اصیل ما تهاجم می‌کند. وی ادامه داد: شهیدان در راه خدا جنگیدند درجه بالایی نزد پروردگار دارند از همه داشته‌های خود گذشتند تا امروز سرافراز باشیم.

دیگر خبرها

  • انتقاد از بی قانونی در نظام مهندسی اهواز
  • شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • انتصاب رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات