Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@03:31:26 GMT

فهرست نهایی گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۷۴۳۶

فهرست نهایی گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال

اسامی 5 مربی مدنظر فدراسیون والیبال برای نشستن روی نیمکت تیم ملی مشخص شد.

به گزارش مشرق، کمیته فنی انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال در نخستین نشست خود که روز شنبه ۱۵ شهریورماه برگزار شد، مصوب کرد که از مربی طراز اول جهانی برای هدایت تیم ایران در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۱ و بازی‌های المپیک توکیو استفاده شود.

در دومین نشست این کمیته که امروز (چهارشنبه) برگزار شد، رزومه‌ای از مربیان مطرح جهان که امکان همکاری با تیم ملی والیبال ایران و نظر موافق اعضای کمیته فنی برای هدایت تیم کشورمان را نیز دارند، ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جمع‌بندی نهایی، پنج سرمربی به عنوان گزینه‌های اولیه برای بررسی بیش‌تر انتخاب شدند، اما کمیته فنی مصوب کرد تا زمانی که شرایط برای معرفی این افراد فراهم نشده است، به دلیل مسایل حقوقی و بین‌المللی، نام گزینه‌ها رسانه‌ای نشود.

مشخص شد که این گزینه‌های شامل آلکنو، دی‌جورجی، لورنزتی، جیانی و کاستلانی هستند که هفته آینده کمیته فنی بیشتر روی آنها بررسی خواهد کرد تا فدراسیون بتواند از آنها برنامه بگیرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین والیبال مربی کمیته فنی تیم ملی والیبال کمیته فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو گزینه پرید: سه نامزد نهایی مربیگری بایرن

به گزارش "ورزش سه"، یولیان ناگلزمن حداقل تا 2026 سرمربی تیم ملی آلمان خواهد بود. فدراسیون فوتبال آلمان امروز این را اعلام کرد و آنها می توانند به متقاعد کردن ناگلزمان برای تمدید افتخار کند.

ناگلزمن در پیروزی مقابل هلند و فرانسه در ماه مارس ثابت کرد که مرد مناسبی برای این کار و شایسته اعتماد است. خودش تاکید می کند که این تصمیم قلبی بوده است.

توماس توخل از ماه فوریه مشخص شده که فصل بعد مربی بایرن نخواهد بود و تنها نامزد مورد نظر، یعنی ژابی آلونسو نیز سه هفته پیش از هدایت بایرن انصراف داده بود، زیرا می خواست در لورکوزن به عنوان قهرمان بماند. 

از آن زمان، مدیر ورزشی جدید، مکس ایبرل، در حال بررسی بازار و گفتگو با مربیان مختلف است. بایرن باید بتواند از این واقعیت عبور کند که ناگلزمن دیگر گزینه در دسترس نیست و از قبل نیز نگرانی هایی در بین مدیران باشگاه در مورد بازگرداندن او وجود داشت.

سه راه حل برتر هنوز برای بایرن امکان‌پذیر است: رالف رانگنیک، اونای امری (مربی استون ویلا) و زین الدین زیدان (دور از مربیگری از سال 2021).
اکنون باید ایبرل بهترین تصمیم را برای سپردن نیمکت بایرن به بهترین گزینه بگیرد. نه ناگلزمان و نه آلونسو در دسترس نیستند، بالاخره چه کسی مربی فصل بعد بایرن خواهد بود؟

دیگر خبرها

  • ریوالدو: مورینیو گزینه مناسبی برای هدایت بارسلوناست؛ ژوزه انسانی بزرگ و یک برنده است
  • ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!
  • دو گزینه پرید: سه نامزد نهایی مربیگری بایرن
  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • فهرست نهایی گروه‌های منتخب جشنواره آئین‌های نمایشی روستایی رضوی اعلام شد
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد