Web Analytics Made Easy - Statcounter

فارغ التحصیلان مهندسی صنایع جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت حداقل تحصیلات : کارشناسی حداکثر سن : 22-30 تسلط به نرم افزار آفیس تمایل به یادگیری و توسعه فردی منظم و متعهد در کار دارای روحیه کار گروهی فعال و پرانرژی مهارت ارتباطی موثر اولویت با فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر می باشد. بیمه بیمه تکمیلی وام پاداش از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل: okcs.hrd@gmail.com

 

پربیننده ترین استخدام کارشناس حسابداری در تهران استخدام مهندس عمران در اصفهان استخدام کارشناس شیمی دارویی در البرز استخدام کارشناس آمار، سرپرست برنامه ریزی، کارشناس نرم افزار استخدام مهندس مکانیک در البرز

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه بندی شرکت‌ های بیمه ای بزودی اجرایی می شود

امتداد - اگر رتبه‌بندی اجرایی شود کار بسیار مفید و خوبی در صنعت بیمه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، یکی از کارهای بزرگی که درحال انجام آن هستیم، رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه ای بوده هر چند که نماینده‌ها و کارگزاران شرکت‌های بیمه نیز در این رتبه‌بندی دخیل هستند.

اگر رتبه‌بندی اجرایی شود کار بسیار مفید و خوبی در صنعت بیمه خواهد بود. 

وقتی رتبۀ شرکت‌ها مشخص شود نوع مواجهۀ شرکت‌ها با پرتفوی‌های بزرگ و کوچک نیز مشخص می‌شود.

 

 برخی از مشتریان بزرگ که پرتفوی خوبی دارند به ما نامه می‌زنند و از ما می‌خواهند که شرکت‌های خوبمان را به آن‌ها معرفی کنیم، از آن‌جایی که ما رتبه‌بندی درست و علمی‌ تایید‌شده‌ای نداریم، مجبوریم به تنها شاخص موجود فعلی یعنی بحث توانگری و یا مدت زمان پرداخت خسارت و شکایات اتکا کنیم.

کاری که از ما برمی‌آید این است که همین اطلاعات را به شرکت‌ها بدهیم، اما از آن‌جا که توانگری اکثر شرکت‌ها در حال حاضر یک است، شاخص چندان مناسبی برای بیمه‌گزاران نیست.

رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه حتماً در برنامه‌های ما قرار دارد و تلاش ما بر این است که در کوتاه‌مدت روی آن کار کنیم.

 

حجم ویدیو: ۱۹٫۴۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۵۷ دانلود ویدیو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمایه
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمای
  • طمع بر سر حکمرانی، اندیویا را به چالش کشید!
  • درج صندوق سرمایه‌گذاری بخشی صنایع مفید با نماد سیمانو در بورس تهران؛ سیمانو چیست؟
  • این رزومه باعث استخدام یک برنامه‌نویس با حقوق سالانه 300 هزار دلاری در گوگل شد
  • فارغ التحصیلان دکترا این قدرها هم بیکار نیستند
  • عرضه نرم افزار «جامع تفاسیر نور» در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 
  • رتبه بندی شرکت‌ های بیمه ای بزودی اجرایی می شود