Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@09:50:33 GMT

از آخرین قیمت بلیط هواپیما مطلع شوید!

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۷۵۶۰

از آخرین قیمت بلیط هواپیما مطلع شوید!

با فلای تودی از جدیدترین تغییرات قیمت بلیط هواپیما با خبر شوید و پروازهای ارزان را از دست ندهید!

به گزارش ایسنا، بنابراعلام فلای تو دی، با استفاده از سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها در این مجموعه، می‌توانید به بهترین قیمت بلیط هواپیما در هر لحظه دسترسی داشته باشید و سفر بعدی خود را با کمترین هزینه انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها در فلای تودی چیست؟

سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها در فلای تودی به شما کمک می‌کند تا هر گونه تغییر در قیمت بلیط هواپیما به صورت لحظه‌ای به اطلاع شما برسد. به این صورت که، همزمان با تغییر قیمت بلیط هواپیما در مسیری خاص، این تغییر از طریق ایمیل به اطلاع شما می‌رسد و به این ترتیب می‌توانید در جریان افزایش و کاهش قیمت‌ها قرار بگیرید. یکی از مزیت‌های مهم سیستم اطلاع از تغییر قیمت بلیط هواپیما در فلای تودی رایگان بودن آن است و برای عضویت در این سرویس نیاز به پرداخت هزینه نخواهید داشت. قطعا این سرویس یکی از ابزارهای ضروری برای سفر است، به خصوص برای آن دسته از افرادی که به سفرهای ارزان قیمت و اقتصادی علاقه دارند، چرا که اطلاع از آخرین قیمت‌های بلیط هواپیما، می‌تواند به شما بیشترین کمک را برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما نماید.

چرا به سیستم اطلاع از آخرین قیمت‌ها در فلای تودی نیاز دارم؟

سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها در فلای تودی به شما کمک می‌کند تا در جریان آخرین تغییر قیمت‌ بلیط هواپیما قرار بگیرید، بنابراین به راحتی می‌توانید متوجه شوید که دقیقا چه تغییراتی در قیمت بلیط هواپیما رخ داده و میزان آن چقدر است. در نتیجه به جای اینکه زمان خود را برای جستجوی بلیط ارزان هواپیما در وب سایت‌های مختلف هدر بدهید، می‌توانید آن را به برنامه ریزی برای سفرتان اختصاص دهید.

همچنین جالب است بدانید که اگر در حال حاضر پروازی برای مسیر و تاریخ مورد نظر شما وجود نداشته باشد با استفاده از این سرویس به محض باز شدن پرواز به شما اطلاع داده می‌شود. پس اگر دنبال پرواز به شهری هستید که در حال حاضر پروازی برای آن برقرار نیست می‌توانید به سادگی و در بهترین زمان از برقراری پروازهای آن مطلع شوید.

نحوه دسترسی به سیستم اطلاع از آخرین قیمت‌ها در فلای تودی چگونه است؟

برای این کار کافی است مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا پرواز و یا مسیری را که مایل هستید تغییر قیمت‌های لحظه‌ای آن به اطلاع شما برسد را در وب سایت فلای تودی جستجو کنید. برای مثال چنانچه قصد خرید ارزانترین بلیط هواپیما تهران کیش را دارید به جستجوی پروازهای موجود در این مسیر بپردازید.

در صفحه نمایش جستجوها، تمامی پروازها به مقصد مورد نظر به ترتیب از ارزانترین قیمت نمایش داده می‌شود. چنانچه از کامپیوتر و یا لپ‌تاپ استفاده می‌کنید روی گزینه‌ی اطلاع از تغییر قیمت‌ها در قسمت بالای سمت راست صفحه، و چنانچه از موبایل برای جستجو استفاده می‌کنید در قسمت پایین صفحه  روی دکمه «اطلاع از تغییر قیمت‌ها» کلیک کنید. در پنجره ای که باز می‌شود، ایمیل خود را وارد کرده و دکمه ثبت را بزنید.

به این ترتیب، با انجام مراحلی بسیار ساده می‌توانید به سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها در فلای تودی دسترسی داشته باشید و در جریان تغییر لحظه‌ای قیمت بلیط هواپیما در مسیر مورد نظرتان قرار بگیرید. 

چطور می‌توانم ارزان‌ترین بلیط هواپیما را بخرم؟

پس از انجام مراحل بالا، شما به بهترین سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها دسترسی خواهید داشت و هر زمان که قیمت بلیط هواپیما تغییر کند فلای تودی این تغییر را از طریق ایمیل به اطلاع شما می‌رساند. به این ترتیب می‌توانید در بهترین لحظه ارزانترین بلیط هواپیما را خریداری کنید.

چند بار از سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها هشدار دریافت می‌کنم؟

این سیستم محدودیتی در ارسال هشدار تغییر قیمت‌ها ندارد. با توجه به اینکه هیچ استانداردی برای افزایش و یا کاهش نرخ بلیط هواپیما از طرف ایرلاین‌ها وجود ندارد و قیمت بلیط هواپیما هر لحظه ممکن است توسط ایرلاین‌ها تغییر کند، بنابراین هر زمان که تغییری در قیمت بلیط هواپیما در مسیر مورد نظرتان حاصل شد، ایمیل آن برای شما ارسال می‌شود و شما از آخرین تغییرات قیمت بلیط هواپیما مطلع خواهید شد.

توصیه‌هایی برای استفاده از سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها در فلای تودی

با توجه به اینکه ظرفیت پروازهای ارزان به سرعت تکمیل می‌شود، با استفاده از سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها، شما یک قدم جلوتر از سایر مسافرین خواهید بود و به راحتی می‌توانید پرواز مورد نظر خود را با بهترین قیمت رزرو نمایید. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم که هر چه زودتر از این قابلیت بی‌ نظیر بهره ببرید و شانس خود را برای خرید بلیط ارزان هواپیما افزایش دهید.

از طرف دیگر اگر با دوستان و یا اعضای خانواده‌تان سفر می‌کنید، توصیه ما به شما این است که این سیستم را به آن‌ها نیز پیشنهاد کنید. به این ترتیب هر زمان که از بررسی ایمیل خود غافل شدید، آن‌ها هم ‌می‌توانند در جریان تغییر قیمت‌ها قرار بگیرند و به شما در خرید بلیط هواپیما با بهترین نرخ کمک کنند.

هدف فلای تودی این است تا همواره با بهبود سایت و خدمات بر پایه بروزترین تکنولوژی‌ها و سرویس‌های روز دنیا، این امکان را برایتان فراهم آورد که بهترین انتخاب را برای خرید بلیط هواپیما داشته باشید و بتوانید ارزانترین بلیط هواپیما را خریداری کنید.

با فلای تودی ارزان سفر کنید.

آدرس سایت فلای تودی:  https://www.flytoday.ir

شماره تماس: ۴۲۴۰۵۰۰۰-۰۲۱

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تهران کیش تور ارزان کیش بلیط هواپیما ارزانترین بلیط هواپیما قیمت بلیط هواپیما آخرین قیمت اطلاع شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یواس‌ای تودی: محبوبیت بایدن در میان رای‌دهندگان جوان در حال کاهش است

 یواس‌ای تودی با اشاره به نتایج نظرسنجی‌های اخیر اعلام کرد که محبوبیت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در میان جوانان این کشور در حال کاهش است و این امر می‌تواند زنگ خطری برای این سیاستمدار دموکرات در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری ایالات متحده باشد.

طبق آخرین نظرسنجی‌ها معلوم شده است که بایدن محبوبیت خود را در میان رای دهندگان جوان از دست می‌دهد و عمده دلیل آن نارضایتی این قشر از عملکرد دولت در مناقشه رژیم اسرائیل و حماس است.

نظرسنجی جوانان هاروارد که از افزون بر ۲۰ هزار جوان ۱۸ تا ۲۹ ساله انجام شده است، نشان داد که بایدن نسبت به دونالد ترامپ دیگر نامزد انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا، عملکرد بهتری داشته است ولی آمار کلی در میان جوانان برای دولت فعلی در حال ریزش است.

بر اساس این گزارش ۶۰ درصد از رای دهندگان جوان زیر ۳۰ سال از بایدن و تنها ۳۰ درصد از ترامپ حمایت کردند. همچنین در مجوع ۵۱ درصد از کل جوانان از بایدن و ۲۸ درصد از ترامپ حمایت داشتند.

ستی وارن، مدیر مؤسسه سیاست در مدرسه هاروارد کندی، در بیانیه‌ای خبری گفت: جوانان امروز نگرانی‌های زیادی در مورد اینکه کشور ما به کجا می‌رود، دارند.

وی افزود: جوانان کشور در حوزه‌های اقتصاد، سیاست خارجی، مهاجرت و آب و هوا، نگرانی دارند و به طور فزاینده‌ای آماده هستند تا صدای خود را در نوامبر امسال در پای صندوق‌های رای به گوش مردم برسانند.

درگیری اسرائیل و حماس یکی از موضوعاتی است که رای دهندگان جوان را به پای صندوق‌های رای می‌کشاند. این نظرسنجی نشان می‌دهد که جوانان آمریکایی بیشتر فکر می‌کنند که حملات اسرائیل غیرقابل توجیه است.

مهاجرت نیز به موضوع داغ دیگری تبدیل شده است. در حالی که ۵۳ درصد از جوانان آمریکایی فکر می‌کنند که در مرز جنوبی بحران وجود دارد، ۵۰ درصد موافقند که مهاجران فرهنگ ایالات متحده را بهبود می‌بخشند و ۴۵ درصد مخالف ساخت دیوار هستند.

این گزارش تاکید دارد که به طور کلی نظرسنجی‌ها در آمریکا نشان می‌دهد که بایدن در میان رای دهندگان جوان از حمایت ضعیفی برخوردار است.

نظرسنجی اخیر دانشگاه سافولک که در ژانویه منتشر شد، نشان داد که در میان رای دهندگان زیر ۳۵ سال، ترامپ پیشتاز است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • قیمت جت شخصی چند؟
  • ناگفته‌هایی از عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی
  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است؟
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است ؟
  • همه چیز در مورد گران‌ترین و ارزان‌ترین جت‌های شخصی
  • جزئیات کنسرت‌های تهران در اردیبهشت ۱۴۰۳ + تاریخ، قیمت بلیط و خوانندگان
  • خرید اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت‌های ریلی با سفرمارکت
  • یواس‌ای تودی: محبوبیت بایدن در میان رای‌دهندگان جوان در حال کاهش است
  • چگونه می‌توانیم اطلاعات مسافر را در بلیط هواپیما تغییر دهیم؟