Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «میخائیل اولیانوف» نمانیده روسیه در سازمان های بین المللی در واکنش به فرافکنی «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا، درباره تعهدات برجامی ایران، با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: کاهش تعهدات برجامی ایران نتیجه مستقیم فشارهای آمریکا بود. به جای آنکه آمریکا سیاست شکست خورده خود را که برای امنیت منطقه ای و منع گسترش تسلیحات کشتار جمعی مضر است ادامه بدهد تحریم های غیرقانونی را پایان دهد تا ایران فورا تعهدات (برجامی) خود را به طور کامل انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر امور خارجه آمریکا روز سه شنبه در پیامی توئیتری به گزارش ها در خصوص افزایش ذخائر اورانیوم غنی‌شده ایران واکنش نشان داده و نوشته بود: بر اساس گزارش‌ها، ذخائر اورانیوم ایران به بیش از ۱۰ برابر محدودیت‌های تعیین‌شده در برجام رسیده است. ۳ کشور اروپایی و سایر کشورها باید چشمشان را به روی این واقعیت باز کنند که توافق هسته‌ای به تاریخ پیوسته و باید برای اعمال تحریم‌های قوی با ما همراه شوند.

وی در این باره مدعی شد: فشار و گفتگوهای جامع تنها راه پیش رو است.

کد خبر 5019885 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: میخائیل اولیانوف روسیه ایالات متحده امریکا مایک پمپئو برجام ایران ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی عراق لبنان فلسطین عربستان سعودی روسیه دونالد ترامپ ترکیه ویروس کرونا امانوئل ماکرون ایران فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند

مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که کشورش طی روز‌های آتی تحریم‌های جدید علیه ایران وضع خواهد کرد.

 

به گزارش ایسنا، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که واشنگتن طی روز‌های آتی تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع خواهد کرد.

طبق گزارش رویترز، وی گفت: این تحریم‌ها برنامه موشکی، پهپادی ونهاد‌های حامی سپاه و وزارت دفاع ایران را شامل می‌شود. سالیوان خاطرنشان کرد: توقع داریم شرکا و هم‌پیمانانمان نیز از طرف خود تحریم‌هایی علیه ایران وضع کنند.

این مقام آمریکایی همچنین گفت:به تقویت پدافند هوایی و موشکی خود در خاورمیانه به منظور مقابله با قدرت موشکی و پهپادی ایران ادامه می‌دهیم.

دیگر خبرها

  • تحریم های هماهنگ آمریکا و انگلیس علیه ایران اعلام شد
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران | کدام شرکت هدف قرار گرفت؟
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اعلام شد/ بایدن بیانیه صادر کرد
  • دور جدید تحریم‌های انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • فهرست تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • اسلامی: اگر آژانس به تعهدات برجامی خود عمل کند ما هم متعهدیم
  • واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند
  • وزارت خزانه‌داری آمریکا در حال آماده‌سازی تحریم‌های جدید علیه ایران است