Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@06:50:55 GMT

خبر خوب جهرمی برای معلمان و دانش آموزان

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۷۹۰۰

خبر خوب جهرمی برای معلمان و دانش آموزان

به گزارش اقتصادآنلاین، محمدجواد آذری‌جهرمی از رایگان شدن شبکه آموزشی «شاد» به دستور رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: هزینه همه اپراتورها برای مدارس رایگان شده و دیروز مصرف «شاد» ۲۷ گیگابیت در ثانیه در پیک بود اما برای  ۷۰۰ گیگابیت ظرفیت‌سازی شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه پایش شبکه وجود دارد و مشکلی از این لحاظ نداریم، تصریح کرد: مسئله جدی ۵ درصد از مناطق روستایی کشور است که امکان دسترسی به شبکه ملی اطلاعات برای آن‌ها فراهم نبوده، به همین خاطر برنامه‌ریزی شده که امسال این مدارس متصل شوند و بخشی از این‌ها نیز مربوط به استان زنجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با اشاره به اینکه در ابزاری همچون «شاد» نیز آموزش و پرورش خدمات خوبی ارائه کرده است، خاطرنشان کرد: ما نیز در حل مشکلات آن‌ها را همراهی می‌کنیم و همه باید مدارس و معلمان را در حفظ تداوم آموزش کمک کنیم. برای استان‌هایی که در اتصالات اینترنت مشکل‌دار دارند نیز سفرهایی انجام خواهد شد تا مشکلات به مرور حل شود.

پربیننده ترین اتفاق عجیب در بورس تهران! قیمت انواع محصولات ایران خودرو +جدول سهامداران «ایران خودرو» و «شستا» بخوانند! پیش‌بینی قیمت طلا در روزهای آینده/ سکه ۲۵۰هزار تومان گران شد برگ برنده‌ای که ترامپ در چنته دارد/ رییس جمهوری آمریکا چگونه جای پای خود را محکم می‌کند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آموزش و پرورش حق التدریسی ها فرهنگیان معلمان بازگشایی مدارس اخبار فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان معلمان حق التدریس مدارس خوزستان اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش حق التدریس آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش رتبه بندی معلمان رتبه بندی فرهنگیان شبکه شاد اپلیکیشن شاد استخدام حق التدریسی ها سامانه شاد معلمان استثنایی اخبار بازگشایی مدارس بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور وضعیت مدارس در سال تحصیلی جدید آخرین وضعیت بازگشایی مدارس باز شدن مدارس بازگشایی مدارس تهران لباس فرم مدارس شاد مدارس اخبار مدارس بازگشایی مدارس ابتدایی زمان بازگشایی مدارس شروع مدارس قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۷۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب بیان کرد: معدل امتحانات نهایی پایه دهم تا دوازدهم بر ارتقای شاخص آموزش و پرورش استان و رتبه کنکور دانش‌آموزان اثرگذار است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به هفته بزرگداشت مقام معلم (هشتم تا چهاردهم اردیبهشت) اظهار کرد: این مناسبت فرصتی است که از زحمات معلمان و اساتید قدردانی شود و معلمان نمونه کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.

حسینی محراب اظهار کرد: برای ارتقای کیفیت علمی و آموزشی دانش‌آموزان ضرورت دارد تا از فناوری‌های ارتباطی جدید از جمله برنامه شاد استفاده شود.

وی درباره کمبود‌ها در برخی مدارس استثنایی استان خوزستان افزود: به منظور اجرای عدالت آموزشی این‌کمبود‌ها باید برای دانش‌آموزان استثنایی رفع شود.

جمعیت دانش‌آموزی خوزستان یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر است.

دیگر خبرها

  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی استان امیدوارکننده است
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی