Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان از کمیته‌های پول و بودجه٬ دادگستری٬ آموزش و پرورش عالی و فرهنگی٬ اشتغال عمومی و حمل و نقل و انرژی و آب خواست تا در تاریخ 16 سپتامبر جاری یک نشست مشترک برگزار کنند.

اخبار بین الملل-  قرار است در این نشست موضوعات زیر مورد بررسی قرار گیرد:

-پیش‌نویس قانونی اضطراری با هدف الزام بانک مرکزی به پرداخت 10 هزار دلار در سال تحصیلی 2020-2021 برای دانشجویان لبنانی که در دانشگاه‌های خارجی تحصیل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

-پیش نویس قانونی برای حمایت از مناطق آسیب‌دیده از انفجار بندر بیروت و بازسازی آنها.

-پیش‌نویس قانونی اضطراری برای توقف فروش املاک و مستغلات واقع در مناطق آسیب‌دیده از انفجار بیروت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لبنان بانک مرکزی دلار نبیه بری بندر بیروت کمیته های پارلمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۸۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج پناهجویان از انگلیس به رواندا تا چند هفته دیگر آغاز می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ریشی سوناک، نخست‌وزیر انگلیس اعلام کرد که اولین پرواز‌ حامل پناهجویان مستقر در این کشور به رواندا طی ۱۰ الی ۱۲ هفته آینده انجام خواهد شد.

سوناک امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی با اعلام این خبرگفت که کشورش برای انجام این کار آماده است و هواپیماهای چارتر تجاری نیز برای انتقال این پناهجویان رزرو شده‌اند.

دولت انگلیس در حالی تلاش می‌کند که این طرح را اجرا کند که انتخابات پارلمانی این کشور چند ماه دیگر برگزار خواهد شد. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که در انتخابات پیش روی، احتمالاً حزب حاکم محافظه‌کار از حزب رقیب خود کارگر شکست خواهد خورد و دولت کنونی بسیاری از کرسی‌های پارلمانی خود را از دست خواهد داد.

نخست‌وزیر انگلیس در این کنفرانس مطبوعاتی همچنین گفت که ضرب‌الاجل تعیین شده برای انتقال پناهجویان به خارج از خاک این کشور در بهار امسال عملی نخواهد شد. او این تأخیر را ناشی از مقاومت مداوم مخالفان از جمله حزب کارگر عنوان کرد.

هرچند ریشی سوناک موفق شد اولین مرحله از تصویب این طرح مهاجرتی را در پارلمان با موفقیت پشت سر بگذارد اما حدود دو ماه است که این لایحه بین مجلس اعیان و مجلس عوام این کشور ردوبدل می‌شود و همچنان نهایی نشده است. مجلس اعیان بارها اصلاحاتی را روی این طرح اجرا کرده که توسط مجلس عوام رد شده است. طرح جدید در واکنش به رد طرح قبلی از سوی دیوان عالی انگلیس، پیشنهاد شده است. 

دیوان عالی انگلیس در سال گذشته لایحه دولت برای انتقال پناهجویان به رواندا را «غیرقانونی» دانست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • کمیته داوران هیچ فیلمی به بارسا نمی‌دهد!‏
  • اخراج پناهجویان از انگلیس به رواندا تا چند هفته دیگر آغاز می‌شود
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد
  • برگزاری نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران و تاجیکستان
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • جزئیات سیل در ۲۵ شهرستان کشور / وضعیت در سیستان و بلوچستان اضطراری است
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر در هفته هلال‌احمر افتتاح می‌شود