Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. دستگیری سارق تجهیزات مخابراتی با ۲۰ فقره سرقت در بهشهر سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات از شبکه‌های ارتباطی در بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تقویت گشت‌های انتظامی ماموران کلانتری ۱۱ بهشهر سارق را شناسایی و در حین سرقت دستگیر کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در ادامه در دستگیری یک مالخر اموال سرقتی در ادامه این عملیات خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی در شهرستان اقرار کردند. دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای مدارس در محمودآباد سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مدارس این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: درپی تحقیقات پلیسی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ۲ سارق سابقه دار را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در حین جابجایی لوازم مسروقه دستگیر کردند.

سرهنگ حسین زاده گفت: متهمان در تحقیقات و بازجوئی‌های به عمل آمده تاکنون به ۹ فقره سرقت از مدارس در این شهرستان اعتزاف کردند.

فرمانده انتظامی محمودآباد افزود: در بازدید از محل اختفای متهمان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی شامل، میز و صندلی، قلک دانش آموزی، ۲ دستگاه دوربین مدار بسته و کشف شد. سارق ساختمان‌های نیمه کاره در رامسر دستگیر شد سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: در پی وقوع سرقت تجهیزات از ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار ماموران ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ کتالم با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ قیصری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت ازمنازل و ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر افزود: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت اموال مرجع قضایی نیروی انتظامی مازندران فرمانده انتظامی فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران کلانتری «کوی پلیس» مشهد متهم به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهر را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: در پی دریافت گزارش سرقت‌های سریالی قطعات خودرو در محدوده خیابان «پروین اعتصامی و بلوار جمهوری اسلامی»، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری کوی پلیس با بررسی سرقت‌ها و تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش چهار دستگاه کامپیوتر خودرو، سه عدد باطری و ۲ حلقه لاستیک «زاپاس» کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهم ۴۰ ساله در بازجویی‌ها و مواجهه با مستندات و ادله کشف شده به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در محدوده خیابان پروین اعتصامی، امام رضا (ع)، جمهوری، فدائیان اسلام، شهید عرفانی، احزاب، قباد، مصلی و چمن مشهد اعتراف کرد.

به گفته وی، متهم به دادسرا معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد