Web Analytics Made Easy - Statcounter

یولیان ناگلزمن برای فصل پیش رو، روی اوپامکانو حساب باز می کند. 

یولیان ناگلرمن، سرمربی لایپزیش اعتقاد دارد که دایوت اوپامکانو را برای فصل 2020/21 در تیمش خواهد داشت اما تضمینی برای حضور طولانی مدافع فرانسوی در باشگاه وجود ندارد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، اوپامکانو پس از درخشش در لایپزیش یک قرارداد جدید با این باشگاه منعقد کرد که به موجب آن، تا سال 2023 به لایپزیش متعهد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال تیم هایی چون منچستریونایتد و آرسنال در اندیشه جذب او هستند. ناگلزمن در مورد آینده اوپامکانو گفت: 

او (اوپامکانو) فصل را در کنار خواهد بود و این چیزی است که از آن مطمئنم. برای آینده اما از این موضوع اطمینان ندارم؛ دایوت بسیار مستعد است. باشگاه های زیادی خواهان او خواهند بود، شاید برای فصل آینده (2021/22) او لایپزیش را ترک کند. اما این فصل او با ما می ماند. 

طبیعی است تیم های بزرگ تر سراغ چنین بازیکنانی بیایند

هنگامی که شما با بازیکنان جوان کار می کنید، طبیعی است که باشگاه هایی هم بیایند و آن ها را در بازار پیدا کنند. کاملا طبیعی است که تیم های بزرگ تر سعی در به خدمت گرفتن چنین بازیکنانی داشته باشند. مجبورید که با این موضوع کنار بیایید. وقتی بازیکنان جدیدی را می خرید یا کشف می کنید، باید یک قدم جلو تر باشید. 

همچنین بخوانید: 

شایعات انتقال دایوت اوپامکانو به منچستریونایتد صحت ندارد / بیلد دایوت اوپامکانو: مورد توجه چند باشگاه قرار گرفته ام و با آن ها صحبت هایی داشته ام

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بازگشایی راه‌های مسدود سیستان و بلوچستان تا ۱۰ روز آینده

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاش رئیس بایرن بودم تا ناگلزمان اخراج نشود
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • جهان آینده مدیون غزه خواهد بود
  • چرا جنگ آینده می‌تواند میان روسیه و چین باشد؟
  • (ویدئو) بازگشایی راه‌های مسدود سیستان و بلوچستان تا ۱۰ روز آینده
  • لئون گورتسکا: برای رفتن به یورو، هر هفته تلاش می‌کنم
  • فروردین ماه تبریز بدون آلودگی هوا سپری شد
  • رقابت بارسا با یونایتد و بایرن برای ستاره اسپانیایی
  • اولین واکنش رسمی بایرن به مذاکره با زیدان
  • اولی هونس: رد پیشنهاد بایرن مونیخ توسط یولیان ناگلزمان؟ دنیا برای ما به پایان نرسیده است