Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@11:46:24 GMT

۹۵ درصد پول گندم تحویلی گندمکاران پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۸۳۳۳

به گزارش روز چهارشنبه وزارت صنعت،‌معدن و تجارت، «یزدان سیف» افزود: خرید گندم امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد هفت درصدی دارد به طوری که میزان خرید سال گذشته در همین مقطع هفت میلیون و ۶۲۵ هزار تن بوده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ارزش کل خرید تضمینی گندم به ۲۰ هزار و ۶۶۸ میلیارد تومان عنوان کرد و اظهارداشت: تاکنون حدود ۱۸ هزار و ۵۴۶ میلیارد تومان به گندمکاران پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید کلزا به ۲۶۴ هزارتن رسید

سیف گفت: دانه روغنی کلزا به مقدار ۲۶۴ هزار تن به ارزش بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان خریداری و ۱۰۰ درصد پول آن به کلزاکاران پرداخت شده است.

وی اظهارداشت: تاکنون  ۴۵۹ تن دانه آفتابگردان در سه استان و  ۱۲ تن گلرنگ در هفت استان کشور خریداری شده است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی گندم کاظم خاوازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی گندم کاظم خاوازی وزارت جهاد کشاورزی گندم کاظم خاوازی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس

به گزارش قدس آنلاین، یوسف علوی امروز، ۲۹ فروردین با اعلام این خبر گفت: تاکنون ۱۵ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات توسط مردم فارس پرداخت و در دبیرخانه شورای زکات استان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه تمام زکوات جمع‌آوری شده در همان محل به مصارف معیشتی نیازمندان می‌رسد، گفت: زکات جمع‌آوری شده به حساب خانوارهای نیازمند پرداخت شده است.

معاون کمیته امداد فارس با اشاره به میزان فطریه جمع‌آوری شده توسط شورای زکات استان گفت: تاکنون در استان  ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فطریه عام، سادات و کفارات به صورت نقد، ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان توسط مراکز نیکوکاری، ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی به صورت مستقیم و ۴۳۰ میلیون تومان از طریق دستگاه‌های کارتخوان مستقر در نانوایی‌های سطح استان(نانینو) جمع‌آوری شده و در همان روز به حساب نیازمندان واریز شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • گندمکاران چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی، شرط خرید گندم
  • خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • برداشت بیش از ۵۰ هزار تن گندم از مزارع خوزستان
  • وزیر صمت:‌ ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شد
  • توصیه به گندمکاران برای مبارزه علیه آفت سن گندم
  • ۹۶ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد
  • بهره‌مندی ۲۳۴ هزار و ۳۴۶ خانوار خراسان جنوبی از طرح فجرانه