Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم در بخش آقایان و بانوان به میزبانی رودخانه کرج برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، با توجه به اطلاع‌رسانی اوایل مردادماه و مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش، رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اسلالوم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادبود شهیدان ضیاء حسین‌زاده و جمشید موسی‌زاده روزهای 31 شهریورماه در بخش بانوان و اول مهرماه در بخش آقایان انجام خواهد شد.

این رقابت‌ها در رده سنی آزاد (بالای 15 سال) با مراعات پروتکل‌های بهداشتی و طبق قوانین بین‌المللی و قوانین فدراسیون قایقرانی ایران در مواد کایاک اسلالوم و کانواسلالوم برگزار می‌شود.

رده‌بندی تیمی در دو بخش آقایان و بانوان به صورت مجزا و بر اساس سیستم امتیازدهی خواهد بود و تعداد نفرات شرکت‌کننده هر تیم حداکثر شامل 2 ورزشکار کایاک و 2 ورزشکار کانو در هر یک از بخش‌های بانوان و آقایان است و مدال و حکم به نفر برتر استان در هر ماده تعلق می‌گیرد.

جلسه سرپرستان تیم‌ها به صورت آنلاین 29 شهریورماه ساعت 10 در بخش بانوان و ساعت 14 در بخش آقایان برگزار می‌شود.

هیات‌های قایقرانی تا پایان وقت اداری 25 شهریورماه مهلت دارند تا آمادگی و اسامی نفرات شرکت کننده خود را به فدراسیون اعلام کنند و پس از این تاریخ اعلام آمادگی‌هایی که به فدراسیون ارسال شود، قابلیت پاسخگویی نخواهد داشت.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: برگزار می شود قهرمانی کشور بخش آقایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۸۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه نخستین روز مسابقات/ ۵ تیرانداز در خط آتش

به گزارش خبرگزاری مهر و روابط عمومی فدراسیون تیراندازی ، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور ۴۳۳ ورزشکار از ۸۳ کشور در دوحه قطر برگزار می‌شود.

در نخستین روز این مسابقات و در مرحله مقدماتی تراپ بانوان مرضیه پرورش‌نیا و شیوا فرح‌پور و در تراپ آقایان بابک یگانه، محمد بیرانوند و محمدحسین پرورش‌نیا در خط آتش قرار می‌گیرند.

برنامه روز نخست مسابقات به شرح زیر است:

یکشنبه، ۲ اردیبهشت ماه:
مقدماتی تراپ بانوان و آقایان - ساعت ۹:۰۰ الی ۱۵:۳۰

کد خبر 6083636

دیگر خبرها

  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود
  • درخشش تیم بانوان سمنان در مسابقات کوراش کشور
  • شطرنج باز خوزستانی در مسابقات بانوان کشور نایب قهرمان شد
  • برنامه نخستین روز مسابقات، ۵ تیرانداز در خط آتش
  • برنامه نخستین روز مسابقات/ ۵ تیرانداز در خط آتش
  • درخشش کوراش کاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی کشور
  • مدال برنز مسابقات قهرمانی اسکیت کشور به دختر بجنوردی رسید
  • قهرمانان مسابقات جام برترین‌های دارت کشور مشخص شدند