Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی کردی برلزوم حمایت ها و پیگیری های لازم مقامات ارشد لرستان برای احداث سریع خانه تخصصی جودو استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ کردی روز چهارشنبه در این گفت وگو با اشاره به  احداث دومین خانه تخصصی جودو لرستان  ، اظهار کرد: در نشستی که اخیرا به همراه آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو کشوربا  استاندار لرستان پیرامون مشکلات جودو استان داشتیم  به این نتیجه رسیدیم که کمپ تخصصی جودو در استان راه اندازی شود  وجناب  استاندار نیز  قول مساعد اختصاص یک قطعه زمین به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع جهت ساخت کمپ تخصصی جودو لرستان را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو نیز در این جلسه قول داد در صورت ساخت خانه تخصصی لرستان ، این خانه را به امکانات روز جهانی تجهیز نماید.

 کردی با اشاره به نقش موثر  خانه تخصصی جودو در پیشرفت جودو استان ، تصریح کرد: امیدواریم با حمایت های استاندار محترم لرستان  طی سال جاری وارد فاز عملیاتی احداث خانه جودو لرستان شویم.

رییس هیئت جودو لرستان با تاکید برلزوم حمایت ها و پیگیری های لازم مقامات ارشد استان برای احداث سریع  این طرح ورزشی  ،اضافه کرد: اگر چه جودوکاران لرستان در یک سالن اختصاصی به عنوان خانه جودو فعالیت دارند ولی تفاوت این کمپ تخصصی جودو  در این است که  در این کمپ همه ابعاد مانند خوابگاه ، سالن بدنسازی و.. احداث خواهدشد که برروی ارتقا و پیشرفت تمرینات جودوکاران لرستانی تاثیر سازنده ایی خواهد گذاشت.

 کردی  بیان کرد: در صورت احداث کمپ تخصصی جودو در استان می توان میزبان اردو های تیم ملی در لرستان نیز بود که این موضوع نیز به دلیل تمرین جودوکاران لرستانی در کنار ملی پوشان روی پیشرفت جودو استان موثر است.

  او با اشاره به وضعیت کنونی جودو لرستان نیز، گفت: شیوع کرونا آسیب جدی به بدنه ورزش وارد کرده که بدون شک به جودو نیز صدمه وارد شده است  ولی باتوجه به اعلام فدراسیون در ارائه مجوز  فعالیت جودو به صورت اردویی و گزینشی از مهرماه آغاز می شود.

کردی ادامه داد: مجوز فعالیت جودو   به صورت اردوی و گزینشی یعنی انتخاب افراد منتخب و قهرمان با اولویت نونهالان و نوجوانان صادر شده است و جودوکاران  به صورت محدود با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سانس های مختلف تمرینات خودرا شروع می کنند.

او با بیان اینکه آرش میراسماعیلی رئیس جوان فدراسیون اقدامات موثر درطول مدت ریاست  فدراسیون برای جامعه جودو انجام داده است ،  گفت : از زحمات  میر اسماعیلی که  همواره  تمام قد از هیئت جودو استان حمایت می کند نهایت تشکر و قدردانی را داریم.

رئیس هیات جودو استان لرستان   با بیان اینکه ورزش جودو در حوزه قهرمانی از ورزش های اول استان است ،خاطر نشان کرد: جودوکاران لرستانی در طی این مدت مدال های زیادی برای لرستان کسب کرده واز این لحاظ از رشته های اول استان محسوب می شوند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جودو خانه جودو جودوکاران لرستان تخصصی جودو جودو لرستان جودو استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین الهی ظهر سه شنبه با حضور در اسلامشهر از روند احداث و تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

بر اساس این گزارش وزیر بهداشت در این بازدید که با همراهی مهدی شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی، حسین حبیبی فرماندار شهرستان و قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران صورت گرفت میزان پیشرفت احداث این بیمارستان مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

گفتنی است ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر، از سال ۱۳۸۸ آغاز و تا سال ۱۴۰۰ تنها ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، از زمان آغاز فعالیت دولت سیزدهم مورد توجه جدی دولت قرار گرفت و امروز این بیمارستان با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی مراحل پایانی ساخت خود را سپری می‌کند و طبق اعلام مسئولان وزارت بهداشت و درمان در صورت تأمین اعتبارات امسال به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 6080232

دیگر خبرها

  • عین اللهی از بیمارستان‌های در دست احداث بازدید کرد
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان
  • تاکید بازرس کل لرستان بر تسریع در روند احداث پل «شوراب»
  • اجرای طرح سلامت دهان و دندان دانش آموزان مدارس از مهرماه در مشهد
  • جانمایی احداث دو تصفیه خانه محلی در شیراز
  • تسریع عملیات احداث طرح‌های مسکن در مهاباد
  • بیمارستان لاکان رشت حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • سند تحولی یزد نوین در راستای تحقق شعار سال/خروج از روزمرگی لازمه تحقق برنامه تحولی
  • آلترناتیو جوان، امامی و آذرپیرا در صورت ناکامی در بیشکک چه کسانی هستند؟