Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان چهارشنبه ۱۹ شهریور اظهار کرد: اولین دوره مسابقات شطرنج آنلاین قهرمانی ناشنوایان کشور یادواره شهدای مدافع سلامت با کسب یک مدال نقره و مقام نایب قهرمانی همراه بود. در جریان این رقابت ها با حضور ۴۵ شطرنجباز از استان‌های مختلف کشور در دو بخش بانوان و آقایان، آرمین رحمت‌پور ورزشکار شایسته گیلانی توانست در بخش آقایان مقام نایب‌قهرمانی را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی ورزلدوست افزود: در رقابت‌های شطرنج آنلاین ناشنوایان کشور و در بخش آقایان، ۱۹ شطرنجباز با هم به رقابت پرداختند که در نهایت ورزشکاری از اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت و آرمین رحمت‌پور از گیلان روی سکوی نایب‌قهرمانی قرار گرفت تا مدال نقره این دوره از مسابقات را بر گردن بیاویزد و ورزشکاری از کهگیلویه و بویراحمد نیز سوم شد. در رقابت‌های بخش بانوان نیز که با حضور ۲۶ شطرنجباز انجام شد، ورزشکارانی از استان‌های تهران، لرستان و اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند.  

گیلان از استان‌های مطرح شطرنج کشور است که همواره در مسابقات داخلی و بین‌المللی شطرنجبازان این استان حضور داشته و مقام‌های ارزشمندی را کسب کرده‌اند. همایون توفیقی، امیررضا پوررمضانعلی، آرش طاهباز و سیدخلیل موسوی از جمله شطرنجبازان مطرح استان گیلان هستند.

کد خبر 547854 برچسب‌ها استان گیلان شطرنج

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گیلان شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۸۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایقران گیلانی المپیکی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در فینال کایاک ۱٠٠٠ متر یک نفره رقابت‌های آب‌های آرام آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک صبح امروز علی آقا میرزایی قایقران گیلانی تیم ملی کشورمان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، ازبکستان، ژاپن، چین، قزاقستان، عراق و کره با ثبت زمان ۳ دقیقه و ۵٠ ثانیه و ۲۸۲ هزارم ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز، جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد. 
با توجه به کسب سهمیه قایق دو نفره قزاقستان و طبق قوانین فدراسیون جهانی اولویت سهمیه با قایق گروهی است و به همین دلیل سهمیه قایق یک نفره قزاقستان که دوم شده بود به نفر سوم تعلق می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • همیاری کشاورزان گیلانی با رسم ایلجار
  • اصفهان نایب قهرمان مسابقات سافت بال کشور
  • قایقران گیلانی مسافر المپیک پاریس شد
  • برترین‌های مسابقات رده سنی تنیس کشور معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های رده‌های سنی تنیس کشور در ساری
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • قایقران گیلانی المپیکی شد
  • شطرنج باز خوزستانی در مسابقات بانوان کشور نایب قهرمان شد
  • با حذف سیتی، رئال قهرمان لیگ قهرمانان می‌شود