Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@17:42:02 GMT

کومان مهره های دلخواه خود را ندارد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۹۳۶۱

کومان مهره های دلخواه خود را ندارد

بارسلونا هنوز با دو بازیکن مورد نظر سرمربی هلندی قرارداد امضا نکرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونای رونالد کومان  ۱۵ روز دیگر در لالیگا شروع به رقابت خواهد کرد و در نوکمپ میزبان ویارئال خواهد بود. سرمربی جدید بارسا همچنان منتظر مهره های مورد نیاز خود است تا پروژه اش را بسازد. اکنون سرمربی هلندی ۹۰ درصد تیم خود را در اختیار دارد و بازیکنانی که فصل گذشته به صورت قرضی برای تیم های دیگر بازی می کردند برگشتند و همچنین آن هایی که در طول فصل با تیم کاتالانی قرارداد امضا کردند در تیم حضور دارند یعنی سرمربی آبی اناری ها بازیکنان خود را در اختیار دارد اما مهره های دلخواهش را هنوز ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دو بازیکن مورد نظر کومان، جورجینیو واینالدام (هافبک ۲۹ ساله لیورپول) و ممفیس دپای (مهاجم ۲۶ ساله لیون) هستند. بازیکن لیون بیشتر به بارسا نزدیک تر است تا واینالدام. البته بستگی به جدایی لوییس سوارس دارد که اکنون این انتقال در شرایط پیچیده ای قرار گرفته است. 

دپای پس از دیدار سه شنبه شب مقابل ایتالیا گفت: می دانم که بارسا به من علاقه دارد اما بیش از این نمی توانم چیزی بگویم چون هنوز با مدیر برنامه ام صحبت نکرده ام. باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد. فردا با باشگاه لیون صحبت خواهم کرد. 

نظر لیون به خصوص ژان میشل آئولا، مدیر باشگاه کاملا مشخص است. او گفت: دپای اگر می خواست تیم را ترک کند باید آگوست این کار را انجام می داد. اکنون باید برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ در تیم بماند. ما با بارسلونا مذاکره ای نداشتیم و فکر نمی کنم لیون علاقه ای داشته باشد که کاپیتانش را از دست بدهد. 

لیون در سال ۲۰۱۷ با پرداخت ۱۶ میلیون یورو مهاجم هلندی را از منچستریونایتد خرید. اکنون تیم فرانسوی حاضر نیست با مبلغ کمتر از ۳۰ میلیون یورو وارد مذاکره شود. بارسلونا حاضر است با قرار دادن ساموئل اومتیتی در این جا به جایی مبلغ را کمتر کند. 

باز هم بحث انتقال سوارس مطرح می شود. مهاجم اروگوئه ای با یوونتوس به توافق رسیده است اما با باشگاه بارسلونا در زمینه قراردادش مشکل دارد.

امضا با واینالدام از دیگر اهداف کومان است. او به این بازیکن تکنیکی نیاز دارد و سرمربی هلندی به خوبی هافبک لیورپول را می شناسد. 

در حالی که مذاکرات بیش از حد انتظار طولانی شده اند کومان به بازیکنان درخواستی خود نیاز دارد چون رقابت ها به زودی آغاز خواهند شد. با این حال همه چیز به خروجی ها وابسته است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رونالد کومان تیم فوتبال بارسلونا ممفیس دپای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۹۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت

رافا یوسته اخبار منتشر شده پیرامون ادامه همکاری با ژاوی را تأیید  کرد.

طرفداری | رافا یوسته با قاطعیت از ژاوی حمایت کرد.

در جریان جلسه روز گذشته میان ژاوی، خوان لاپورتا، دکو و دیگر اعضای کادر مدیریتی بارسلونا، تکلیف آینده نیمکت بارسلونا مشخص شد. ژاوی پس از توافق نهایی با سران باشگاه، حداقل برای یک فصل دیگر سرمربی بارسا خواهد بود. ژاوی که طی ماه‌های اخیر بارها جدایی خود را از بارسلونا در پایان فصل اعلام کرده بود، در نهایت با چرخشی 180 درجه‌ای، تصمیم به ادامه همکاری با آبی‌واناری‌ها گرفت.

 

فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند

رافا یوسته، نایب‌رییس باشگاه بارسلونا ضمن تأیید اخبار منتشر شده پیرامون آینده ژاوی، به حمایت قاطع از این سرمربی پرداخت. یوسته پس از پایان جلسه با ژاوی در مصاحبه با خبرنگارانی که کنار منزل خوان لاپورتا جمع شده بودند، گفت:

هیئت‌مدیره بارسلونا در خصوص ادامه حضور ژاوی اتفاق نظر دارد. ما هرگز به دنبال سرمربی دیگری نبودیم. به ژاوی اعتماد داریم. دکو 100 درصد به ژاوی اعتماد دارد. ناکامی قطعاً عواقبی دارد، بله. اما باید با جزئیات به آن نگاه کرد. ما این فصل به خوبی رقابت کردیم و سطح بازی تیم نیز پیشرفت کرده‌است. ژاوی کسی است که جرئت و جسارت دارد. 

امیدوارم در ماه نوامبر به ورزشگاه اسپاتیفای نیوکمپ برگردیم. ما تا آخر مبارزه خواهیم کرد، زیرا تا زمانی که زندگی وجود دارد، امید هم وجود دارد. من می‌خواهم ژاوی سرمربی بارسلونا از نیوکمپ جدید باشد. ما می‌خواهیم دوباره تاریخ‌سازی کنیم و این کار را با ژاوی انجام خواهیم داد. ما کاتالانی هستیم. این پروژه هم‌چنان ادامه دارد، به خصوص با بازیکنان بومی. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • بارسلونا در جهنم؛ آینده بلوگرانا چه می شود؟
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است