Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین؛ سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران درباره جزئیات این سرقت گفت: سیزدهم اردیبهشت امسال پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل برای رسیدگی تخصصی از کلانتری ۱۴۸ انقلاب به پایگاه سوم آگاهی ارجاع شد که بر حسب اعلام شکایت مالباخته، ششم اردیبهشت منزل وی واقع در خیابان انقلاب مورد دستبرد سارقان قرار گرفته و اموالی شامل ساعت مچی، فرش و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. جمعا به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان به سرقت رفته است.

وی افزود: در گام نخست تحقیقات کارآگاهان با بررسی میدانی و پایش محدوده وقوع جرم موفق می‌شوند یک دستگاه تلفن همراه متعلق به سارق را که در منزل مالباخته جا مانده بود، کشف کنند که با سرنخ به‌دست‌آمده دامنه تحقیقات گسترده‌تر شده و با انجام اقدامات پلیسی هویت متهم به نام سیامک که دارای چندین فقره سابقه کیفری بوده  برای کارآگاهان محرز شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با شناسایی هویت متهم در گام بعدی کارآگاهان با اخذ دستور از شعبه هفدهم بازپرسی دادسرای ناحیه ۶ تهران در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری سیامک شدند و در بازرسی از منزل متهم اموال شاکی و ۲ تخته فرش سرقتی کشف کردند.

سرهنگ دستخال گفت: با توجه به این که متهم، منکر ارتکاب سرقت شده و مدعی است که اموال سرقتی را از شخصی به نام رضا خریده، تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات بیشتر پرونده در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 547868 برچسب‌ها سارق حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سارق حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۹۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، جانشین پلیس آگاهی استان با اشاره به دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال گفت: پیرو وقوع چندین فقره سرقت طلاجات بانوان کهنسال، توسط یک نفر مذکر حدودا ۳۵ ساله دستگیری سارق در دستور کارکارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: شیوه و شگرد این سارق که با خودرو بدون پلاک در ساعات روز، در مناطق پایین شهر پرسه زده و افراد مونث مسن که بصورت تنها در حرکت می‌باشند را شناسایی و با مانور متقلبانه طلاجات افراد کهنسال را گرفته و سریع متواری می‌شود و بعد از رفتن متهم، شاکی متوجه سرقت طلاجات خود می‌شود.

سرهنگ منوچهر ترکمندی بااشاره به اینکه کارآگاهان این پلیس با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی اقدام به شناسایی و دستگیری سارق مذکور شدند، گفت: از متهم تعداد ۳ حلقه انگشتر طلا که در همان روز سرقت کرده بود کشف گردید.

جانشین پلیس آگاهی استان در پایان اعلام کرد: با عنایت به عدم ثبت شکایت‌های افراد مونث در سامانه پلیس، مالباختگان عزیز این پرونده جهت شناسایی متهم و اموال مسروقه می‌توانند به پایگاه یکم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم مراجعه کنند

دیگر خبرها

  • ماجرای فرار دختر ۲۰ ساله در تهران/ عامل اغفال بازداشت شد
  • بازداشت سارق خارجی در تهران
  • پلیس دختر فراری را به خانه برگرداند + جزئیات
  • ماجرای فرار دختر ۲۰ ساله در تهران / عامل اغفال بازداشت شد
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر سابقه دار حین سرقت در فردیس
  • گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد
  • اعتراف سارق خارجی به ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کارت‌های عابر بانکی در نیشابور