Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین شاهچراغ عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رقابت المپیاد ملی مهارت در مرحله استانی با رقابت ۲۳ نفر در شهرهای سمنان و دامغان برگزار شد.

وی ادامه داد: افراد شرکت‌کننده در ۱۰ عنوان رشته مهارتی در این المپیاد حضور داشتند که برگزیدگان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

شاهچراغ اظهار داشت: براساس تصمیم کمیته فنی این مسابقات و به منظور نظارت بر تمامی رشته های آشپزی، جواهرسازی، خیاطی، فناوری خودرو و قنادی از ۲ کارشناس داور و در رشته های نجاری، تاسیسات الکتریکی، جوشکاری و لوله کشی گرمایشی از یک کارشناس داور که همگی از مدرسان با تجربه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان هستند استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات، شناسایی نخبگان مهارتی و تشویق کارآموزان و مردم به کسب مهارت آموزی است. 

شاهچراغ با بیان اینکه ثبت نام نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت بصورت اینترنتی و رایگان از طریق پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور صورت پذیرفته بود، تصریح کرد: در مرحله شهرستانی این مسابقات، متقاضیان در آزمون تئوری و مصاحبه شرکت کردند که نفرات برگزیده به مرحله استانی راه یافتند.

شاهچراغ اضافه کرد: از ۱۰ رشته این المپیاد، ۲ رشته نجاری و خیاطی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران و خواهران شهرستان سمنان و رشته های آشپزی، قنادی، فناوری، طراحی گرافیک، تاسیسات الکتریکی، جواهرسازی، جوشکاری، فناوری خودرو و لوله کشی گرمایشی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران و برادران شهرستان دامغان برگزار شد.

وی ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری این مسابقات تصریح کرد : با توجه به اینکه مرحله استانی این مسابقات بصورت آزمون عملی برگزار می شود، حضور شرکت کنندگان در محل مسابقات الزامیست و بر همین اساس به گونه ای برنامه‌ریزی شده است تا پروتکل های بهداشتی در تمامی مراحل اعزام و حضور در سایت مسابقات برای شرکت کنندگان و داوران لحاظ گردد. 

شاهچراغ بیان کرد: نوزدهمین المپیاد ملی مهارت در ۳۵ رشته مهارتی برگزار شده است که استان سمنان تنها در ۱۰ رشته متقاضی داشته است. 

سرپرست اداره کل فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، مرحله کشوری این مسابقات بصورت غیر متمرکز در ۱۴ استان برگزار خواهد شد و برگزیدگان در قالب تیم ملی مهارت جمهوری اسلامی ایران در سال ۲۰۲۱ به شانگهای چین اعزام می‌شوند.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مهارت اموزی دامغان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مهارت اموزی دامغان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مهارت اموزی دامغان اخبار کنکور آموزش فنی و حرفه ای مرحله استانی برگزار شد ملی مهارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله استانی مسابقات قرآن مدارس سما با عنوان طرح قدس در دو نوبت صبح و عصر با حضورعلی کریمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی، حراست و کارکنان در دبیرستان سمای واحد نورآباد ممسنی برگزار شد.

این مسابقات سالانه در چهار مرحله برگزار می‌شود و در مرحله استانی این رقابت قرانی بیش از ۴۰۰ نفر  در استان فارس با هم رقابت می‌کنند که ۲۰ نفر از کارکنان و. دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم مدرسه سمای واحد نورآباد نیز مشارکت دارند.

علی کریمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره این مسابقات اظهار کرد: دانش‌آموزان و کارکنان مدرسه سما تا کنون دو مرحله مدرسه و واحد این رقابت قرآنی که راهی برای رشد و تعالی بیشتر همگان به شمار می‌رود را پشت سر گذاشته اند و اینک در مرحله استانی و به صورت آنلاین در حال رقابت هستند.

 وی افزود: امیدواریم با اتکا به خداوند و اتکا به رهنمودهای قرآن کریم و مشارکت بیشتر در برنامه‌های قرآنی بتوانیم گاهی هر چند کوچک در راه مهجوریت زدایی از قرآن کریم برداریم. آزمون‌های کتبی این مسابقات نیز روز یکشنبه دوم اردیبهشت با حضور ناظران استانی در دبیرستان سما یواحد نورآباد برگزار می‌شود.

به گزارش آنا، شرکت کنندگان این مرحله از مسابقات قرآنی طرح قدس مدارس سما در رشته‌های تحقیق و ترتیل، حفظ، تفسیر، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه و مداحی و اذان با هم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی در اصفهان
  • اختصاص ۷۰ درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور ۳۱ فروردین ماه برگزار می‌شود
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • مرحله غیرمتمرکز المپیاد علمی دانشجویی ۳۱ فروردین برگزار می شود
  • برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی