Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در بسته آشپزی زیر قصد داریم شما را با دستور پخت چند نوع غذای خوشمزه ایرانی و فرنگی آشنا کنیم.  

بیشتربخوانید

آموزش آشپزی؛ از اسکاچ اگز و کباب چوبی دودی تا ترشی گرمک + تصاویر

به آشپزخانه مجازی خوش آمدید

طرز تهیه خوراک نخود لبنانی ساده و خوشمزه

طرز تهیه لقمه سوخاری پنیری

طرز تهیه کوکو اسفناج خوشمزه و پرطرفدار با پنیر موزارلا

طرز تهیه ساندویچ صبحانه خوشمزه

طرز تهیه نان خوشمزه ترکیه‌ای بدون نیاز به فر

سیب زمینی سرخ کرده هندی تند + طرز تهیه

طرز تهیه کیک شکلاتی مذاب مایکروفری در چند دقیقه

طرز تهیه شور برگ مو برای سال آینده

نکاتی درباره نگهداری ادویه

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش آشپزی لقمه سوخاری کوکو اسفناج ساندویچ صبحانه نان خوشمزه سیب زمینی سرخ کرده کیک شکلاتی نگهداری ادویه ترفندهای خانه داری ترفندهای آشپزی طرز تهیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

"همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان گفت: برنامه های هفته معلم از ۱۲ اردیبهشت با شعار "همه مدیون توییم" با تجدید میثاق با شهدا و براساس روز شمار در استان اجرا می شود.

موسوی ، برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی با حضور معلمان خلاق ،ایثارگر و فداکار، تهیه مستند و کلیپ از برنامه های خودجوش دانش آموزان برای تکریم منزلت معلمان خود در مدارس و تهیه تیزر از افراد شاخص علمی ،ورزشی،فرهنگی،اجتماعی و نخبه را از جمله برنامه های هفته معلم عنوان کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد افزود: نواختن زنگ سپاس معلم، دیدار با خانواده های معلمان شهید، جانباز و ایثارگر، سخنرانی مدیرکل و روسای آموزش وپرورش قبل از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ،برپایی میز خدمت و تجلیل از معلمان بخش دیگری از برنامه های هفته معلم است.

وی از اجرای ۲۸ برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی و نشست خبری با اصحاب رسانه خبرداد وگفت:اختصاص یک برنامه تلویزیونی به مدرسه تحولی استان برای اطلاع خانواده ها و الگوگیری مدیران مدارس نیز پیش بینی شده است.

موسوی همچنین، تهیه کلیپ از خاطرات اقشار مختلف مردم از قبیل ،مسئولان، هنرمندان یا سرایداران مدرسه در خصوص مدرسه و معلم در این هفته را،از کارهای جالب توجه عنوان کرد.

موسوی تاکید کرد: فعالیتهای روابط عمومی شهرستانها ومناطق در هفته معلم ارزیابی و روابط عمومی های برتر معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • ببینید | اعتراف عجیب مجری زن جنجالی صدا و سیما با چاشنی آشپزی
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • رشد انفجاری موها با مصرف این ماده غذایی
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • بادمجان شکم‌پر را با این روش خوشمزه درست کنید
  • "همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳
  • (ویدئو) بمب شکلاتی، ابتکار عجیب اوکراینی‌ها مقابل روسیه
  • آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم)