Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- برخی افراد با نگاه سیاسی اگر کمک کار نیستند حداقل توان و قدرت را از شهردار وعوامل اجرایی شهرداری نگیرند.      
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابل : حجت الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل در حاشیه افتتاحیه بهسازی پارک 17 شهریور بابل ، با اشاره به ابراز رضایت مردم از اقدامات چند مدت اخیر شهرداری بابل گفت: پروژه هایی که از 20 سال قبل در بابل مغفول مانده بود ظرف یکسال گذشته در این شهر اجرایی شده که شایسته است افرادی که به لحاظ سوءتفاهم و برخی مسایل شخصی و فردی ،نگاه های منفی به این امور دارند لااقل اگر کمک کار نیستند قدرت و توان اجرایی را از شهردار و عوامل اجرایی شهرداری نگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه بابل بیان داشت: یکی از اقدامات شایسته و خوبی که در طی یکسال اخیر در سطح شهر تحقق یافته گسترش پارک ها بود.  
وی بهسازی پارک 17 شهریور را یکی از اقدامات قابل تقدیر شهرداری بابل برای رفاه حال شهروندان برشمرد و افزود: حداقل بنده که  40 الی 50 سال ناظر اوضاع این پارک بوده و هستم از وضعیت نامناسبی برخوردار بوده و نه تنها فضای مناسبی برای حضور مردم نداشته بلکه به پارکینگ خودروها تبدیل شده بود     .
روحانی بیان داشت: با توجه به نیاز شدید مردم به ویژه کسبه 17 شهریوربه رفاه و آسایش و محلی برای استراحت ،بهسازی این پارک در کنار کارهای خوبی که طی چند ماه اخیر با افتتاح پارک های مختلف در سطح شهر بابل صورت گرفت علاوه بر زیباسازی فضای شهری شرایط مناسبی را برای رفاه و استراحت شهروندان به وجود آورد که از همه بانیان این امر،اعضای شورای شهر، شهردار و همه کسانی که در اجرای این امر دخیل هستند تقدیر می کنم.     
امام جمعه بابل با اشاره به اینکه بسیاری ازمردم با مراجعه حضوری یا تلفنی از اقدامات شهردار بابل جهت اجرای پروژه های عمرانی سطح شهر به ویژه ایجاد سلامت مالی درشهرداری بابل  تقدیر می کنند،تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد واشخاص به لحاظ سوءتفاهم ،مسایل سیاسی و فردی ، نگاه #منفی به امور داشته که شایسته است این افراد گذشته را با امروز مقایسه کنند و ببینند چه خدمات خوبی در سطح شهر صورت گرفته و زمینه رضایت مردم را تا حدود زیادی فراهم کرده است.     
روحانی بیان داشت: امیدوارم اگر کاری نمی کنیم حداقل قدرت و توان را از دیگران نگیریم بلکه تقدیر حتی با یک جمله ساده و معمولی نشانه قدرشناسی ما  از خدمات انجام شده است و بر توانمندی افراد می افزاید.  
وی افزود: به عینه مشاهده می کنیم پروژه هایی که 20 الی 30 سال قبل در بابل مغفول مانده بود امروز حالت اجرایی به خویش گرفته که این امر شایسته تقدیر است.   

 

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یکی ازاقدامات شایسته و خوبی یکسال اخیر تحقق یافته سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است

رئیس‌جمهور گفت: تمام همت مسئولان در دولت سیزدهم این است که طرح‌های استان سمنان آن‌طور که وعده داده شده است، اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله رئیسی در بدو ورود به استان سمنان اظهار کرد: توفیقی است برای من و همکارانم که امروز در استان سمنان باشیم، سمنان استان مردمان متدین و استانی است که معروف به دین‌مداری و علم و دانش است.

وی افزود: برخورداری استان سمنان از دانشمندان و فرهیختگان به این استان جایگاه ویژه‌ای داده است. یادی می‌کنم از شهدای گران‌قدر استان سمنان و ادای احترام می‌کنم به خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان سمنان و درود می‌فرستم به ارواح مطهر همه شهیدان، علما و فرهیختگانی که برای استان سمنان، کشور و جهان اسلام نام‌آور هستند.

وی افزود: سمنان استانی معدنی، صنعتی و گردشگری است. ظرفیت‌های خوبی در این استان داریم. در دور نخست سفر همراه با مدیران بررسی‌هایی انجام و مصوباتی هم مصوب شد. گام‌های خوبی در راستای نهضت ملی مسکن برداشته شد. اقدامات مناسبی هم در مسیر فعال کردن کارخانه‌های نیمه‌تعطیل و تعطیل انجام شده است.

رئیس دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال در استان قابل توجه است. توجه خوبی به مسئله مهم تأمین آب در سمنان شد، البته معتقدم در میانه راه هستیم. کارهای خوبی برای برخی شهرستان‌ها انجام شد و در برخی شهرستان‌ها اقدامات در دست انجام است که در این سفر دنبال می‌شود.

آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: مجموعه اقداماتی که در دور نخست سفر انجام شد قابل قدردانی است. از همه مدیران استان شامل استاندار و نماینده ولی فقیه و سایر مدیران بابت پیگیری اقدامات و مصوبات دور نخست سفر قدردانی می‌کنم.

رئیس‌جمهور با اشاره به برنامه فشرده سفر به استان سمنان گفت: به برخی شهرها خواهیم رفت و از شهروندان و مناطقی که نمی‌توانیم با آن‌ها دیدار داشته باشیم، عذرخواهی می‌کنم.

کد خبر 745654

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند
  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است
  • مردم استان استقبال شایسته و خوبی از رئیس جمهور خواهند کرد
  • گسترش فعالیت‌های درآمدزای دانشگاه آزاد یزد در راستای تحقق شعار سال
  • دولت با حمایت از ساخت مردمی مسکن به دنبال تحقق شعار سال
  • نمایندگی پارک علم و فناوری قزوین در کشور بلاروس تاسیس می‌شود