Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@01:10:04 GMT

مصاحبه با پرس تی برای شهروند کانادایی دردسر ساز شد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۹۹۸۶

مصاحبه با پرس تی برای شهروند کانادایی دردسر ساز شد

خبرگزاری ایسنا: به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، برنامه شکاف اقتصادی به تهیه کنندگی کاوه تقوایی با اشاره به رشوه مدیرعامل ایر کانادا به نخست وزیر این کشور برای سرپوش گذاشتن بر این رسوایی، به بررسی سکوت رسانه های کانادایی پرداخت و گزارش هایی پیرامون تبعیض و آزار و اذیت کارکنان این شرکت را که تعداد ۴۶۲ مورد از آنها از سال ۹۶ تاکنون در کمیسیون حقوق بشر کانادا به ثبت رسیده است، مورد نقد و گفت و گو قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از انتشار این برنامه، سو اسپرول از کارکنان این شرکت اعلام کرد که از طرف هواپیمایی کانادا و Unifor با وی تماس گرفته و گفته اند که به دلیل مصاحبه با شبکه پرس تی وی، روند رسیدگی به شکایتی که او از این مجموعه مطرح کرده بیشتر از قبل طول خواهد کشید. در پی این رویداد بسیاری از قربانیان و شاکیان هواپیمایی کانادا به سو پیوستند و ضمن اظهار خوشحالی از جسارت وی حمایت خود را از او اعلام کردند.

«شکاف اقتصادی» با تهیه کنندگی و اجرای کاوه تقوایی، ساعت ۰۱:۰۰ بامداد جمعه هر هفته از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار آن شنبه ساعت ۰۰:۰۳ بامداد، یکشنبه ساعت ۰۸:۰۰ و ۱۹:۰۰ و دوشنبه ساعت ۱۱:۰۰ به وقت تهران به روی آنتن می رود.

منبع: فردا

کلیدواژه: مصاحبه با پرس تی شهروند کانادایی پرس تی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی در جلسه اخیر خود با ۵ فیلم‌نامه موافقت کرد.

بر اساس این گزارش،  فیلم‌نامه‌های: «زیبا صدایم کن» به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، کارگردانی سیدرسول صدر عاملی و نویسندگی آرش صادق بیگی‏ و میلاد و محمدرضا صدر عاملی، «مومو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی اکبر ثقفی و نویسندگی علی اکبر ثقفی‏‏ و شراره سروش، «یک عشق زیبا» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی قاسم فهیم خواه، «خاتی» به تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی و نویسندگی فریدون نجفی و «برای رعنا» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی و نویسندگی ایمان آقامحمدحسین یزدی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • رادیو صبا با برنامه‌ها و تغییرات جدید
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • «بگو بخند» در رادیو صبا
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • عکس| چهره کمتر دیده شده الناز شاکردوست در یک فیلم سینمایی
  • رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • «آخرین تولد» هم به اکران آنلاین رسید
  • «آخرین تولد» برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت