Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست امروز وزرای خارجه اتحادیه عرب درخواست کرد تا با توافق عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی به طور رسمی و قاطع مخالفت کنند.

خبرگزاری میزان –ریاض مالکی، امروز چهارشنبه در سخنانی که در نشست اتحادیه عرب داشت، به تاکید بر این که فلسطین قاطعانه مخالف این توافق است پرداخت و گفت که امیدوار است که آن‌ها نیز با آن مخالفت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالکی افزود: ظاهرا تجاوزات رژیم صهیونیستی و اقدامات آمریکا علیه ما کم بود که امارات نیز به توافق مجانی عادی‌سازی روابط با این رژیم دست یافت.

بیشتر بخوانید: انتقاد اتحادیه‌ عرب از مواضع آمریکا در قبال فلسطین

وی همچنین توافق امارات با رژیم صهیونیستی را زلزله‌ای بزرگ در موضع کشور‌های عربی دانست و تاکید کرد که فلسطین خواستار برگزاری نشست اضطراری اتحادیه عرب برای بررسی توافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بود، اما یک کشور عربی (که نامی از آن نبرد) با این درخواست مخالفت کرد و گفت باید به برگزاری نشست عادی این اتحادیه بسنده کرد و وقتی هم خواستار برگزاری نشست عادی اتحادیه عرب شدیم، باز هم ناگهان دیدیم که همان کشور به مخالفت پرداختدرخ و کشوری دیگر نیز تهدید کرد که طرحی را در مخالفت با درخواست فلسطینیان ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اتحادیه عرب فلسطین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اتحادیه عرب فلسطین رژیم صهیونیستی اتحادیه عرب عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا تأکید کرد که اعمال مجدد تحریم‌های آمریکا متحده علیه کشورش اشتباه بزرگی است.

مادورو در دیدار با یک هیأت ایرانی با هدف تقویت روابط راهبردی دو کشور در کاراکاس پایتخت ونزوئلا گفت که آمریکا حتی یک کلمه از توافقنامه امضا شده در اکتبر گذشته در قطر را رعایت نکرده است.

وی تأکید کرد که موضع کاراکاس در رد قیمومیت آمریکا استوار و محکم است.

مادورو تصریح کرد که کاراکاس و تهران همواره روابطی مبتنی بر همبستگی، برادری و همکاری بین دو ملت، دو انقلاب و دو کشوری که برای برادری متولد شده‌اند، ایجاد کرده‌اند.

پیش از این، رئیس‌جمهور ونزوئلا گفته بود که آمریکا با اعمال مجدد تحریم‌های نفتی علیه کشورش «به پای خود شلیک کرد».

آمریکا نوامبر گذشته با متهم کردن دولت مادورو به ادامه سیاست خود برای سرکوب مخالفان، تحریم‌ها را علیه بخش‌های نفت و گاز ونزوئلا دوباره اعمال کرد.

ایران و ونزوئلا در ژوئن گذشته ۲۵ توافقنامه دوجانبه در زمینه‌های مختلف از جمله نفت، تجارت، بهداشت و فناوری را با حضور ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران و نیکلاس مادورو همتای ونزوئلا امضا کردند.

ایران در چارچوب سیاست خود با هدف تنوع بخشیدن به روابط خارجی که با تلاش همزمان برای تقویت و احیای روابط با کشورهای منطقه تحت عنوان سیاست همسایگی همراه است، جهت‌گیری خود را به سمت کشورهای آمریکای لاتین تقویت می کند.

کد خبر 6086433

دیگر خبرها

  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • تهیه فهرستی از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه صنایع پهپادی و موشکی ایران
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • عربستان : توافق ما با اروپا باید به فشار به اسرائیل برای توقف درگیری در غزه منجر شود
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • وسط آتش سوزان خاورمیانه؛ عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؟
  • اروپا ایران را در پی حمله به اسرائیل تحریم می کند؟ | اقدام اتحادیه اروپا علیه تولید و صادرات پهپادها و موشکی‌های ایرانی
  • عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؛ بایدن چه خوابی برای ریاض دید؟
  • بحرین میزبان نشست آینده سران اتحادیه عرب
  • محکومیت اقدام آمریکا در مخالفت با عضویت فلسطین در سازمان ملل