Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار کیوان ظهیری از تدابیر مجموعه پلیس پیشگیری و کلانتری‌های پایتخت در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت:گشت‌های کلانتری‌های مناطق در محدوده مدارس و در ساعات آغاز و پایان فعالیت مراکز آموزشی حضور فعال داشته و برای تأمین امنیت دانش‌آموزان اقدام به گشت‌زنی ویژه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: مأموران پلیس در این مأموریت برخورد با مزاحمان و مخلان امنیت را در دستور کار داشته و اجازه نمی‌دهند تعدادی با رفتار‌های ناهنجارانه خود آسایش دانش‌آموزان و خانواده‌ها را مختل کنند.

وی به والدین توصیه کرد: خودمراقبتی را به فرزندانشان بیاموزند؛ به آن‌ها آموزش بدهند که به افراد غریبه اعتماد نکرده و مراقب اموال خود باشند. همچنین قدرت نه گفتن را به آن‌ها یاد دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خود مراقبتی برخورد با مزاحمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دانش‌آموزان علاقمند به فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و گروهی در حوزه سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی به صورت داوطلب به عنوان "سفیر سلامت" انتخاب شده که وظیفه اصلی آنان انتقال مفاهیم بهداشتی به دانش‌آموزان در مدارس است.

رعایت اصول بهداشت فردی، تغذیه صحیح و اصولی، بهداشت اجتماعی و محیط زیست، بیماری‌های واگیر و غیرواگیر از جمله مواردی است که توسط سفیران سلامت دانش آموزی انتقال داده می‌شود.

هدف از تشکیل سفیران سلامت ارتقای دانش خود مراقبتی و سطح سلامت در جامعه به خصوص نسل جدید است.

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در گچساران/ غربالگری سلامت روان
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند